همایش متاورس در دوبی - اجلاس جهانی نوآوری و فناوری

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 10 اسفند، 1400 تاریخ آپدیت: 30 مهر، 1401 نویسنده: نسرین نجفی پور

همایش متاورس در دوبی - اجلاس جهانی نوآوری و فناوری

تکنولوژی ارزهای دیجیتال، بلاکچین، NFT و بالاخره متاورس، خیلی از کشورها و برندهای معروف را به تکاپو واداشته ست تا در این دنیای جذاب دیجیتالی رقابت کنند. پیرو همین موضوع، GLOBAL TECH INNOVATION SUMMIT & AWARDS یا اجلاس جهانی نوآوری در فناوری در تاریخ نهم و دهم مارس 2022 در دبی برگزار می‌شود.

پس از دو سال پر چالش با ویروس کرونا، عادی‌تر شدن اوضاع در سراسر جهان فرصت بی‌نظیری برای تمرکز بیشتر روی تغییرات اجتماعی و تکنولوژیک فراهم کرده است. بنابراین شرکت در همایش متاورس در دوبی می‌تواند آغازی برای تغییرات در سال جدید باشد.

این اجلاس جهانی تحت حمایت شیخ محمد بن احمد بن حمدان آل نهیان و همچنین Trumorg، Trumorg، Safeer Corporate Services و Trollerart برگزار می‌شود.

این اجلاس شامل ارائه سخنرانی‌های کلیدی و الهام‌بخش، میزگردهای بحث محور، گفتگوهایی در مورد فناوری، متاورس، بازار NFTs و کلی مورد دیگر است که موقعیت خوبی برای علاقه‌مندان به دنیای دیجیتال و تکنولوژی فراهم کرده است.  

علاوه بر این روی فرصت‌های کلیدی به منظور توسعه‌ شرکت‌های حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال تمرکز ویژه‌ای می‌کند و مکان مناسبی برای گردهمایی جهانی کارشناسان و سیاست‌گذاران این صنعت فراهم می‌کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند درباره مسائل این صنعت بحث کنند و آگاهی بیشتری در مورد اکوسیستم بلاکچین و کریپتوکارنسی در سطح بین‌المللی به دست آورند.

پس این اجلاس فرصت خوبی برای نشان دادن بهترین پروژه‌ها در امور مالی غیرمتمرکز (رمزارزها) است و در عین حال به سرمایه‌گذاران بالقوه فرصت‌هایی برای رشد نمونه کارهایشان می‌دهد.

 

اجلاس و همایش متاورس در دبی

 

طیف وسیعی از افراد سلطنتی، دیپلمات‌ها، افراد دولتی، کارشناسان و متخصصان حوزه رمزارزها، کارآفرینان، رهبران فناوری و سرمایه‌گذاران از سراسر جهان در همایش متاورس در دوبی حضور پیدا می‌کنند. بنابراین بحث‌ها و جلسات ارزشمند و پر چالشی جریان خواهد داشت.

به هر حال با نگاه کردن به مسیر پیش رو، به نظر می‌رسد جهان با چالش‌های بزرگ‌تری رو به رو می‌شود. غلبه بر این چالش‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد؛ مسائل اجتماعی، اقتصادی، زیست‌محیطی و اخلاقی جزو چالش‌برانگیزترین موضوعات هستند. اگر بتوانیم با این مسائل از دیدگاه تکنولوژی مقابله کنیم، نه تنها می‌توانیم زندگی خود را بهبود بخشیم، بلکه منابع مالی را هم حفظ کرده و از مدل‌های کسب و کار هم در برابر مشکلات و آسیب‌های آینده محافظت کنیم.

 مزمل امین، مدیر عامل Gulf Xellence در این باره می‌گوید:

این اجلاس فرصتی بی نظیر برای برقراری ارتباط با افراد تأثیرگذار در تکنولوژی جهان، سرمایه‌داران دستچین شده و شرکت‌کنندگان کلیدی دولت را فراهم می‌کند. 

 

شركت كنندگان همایش متاورس در دوبی

 

چرا باید در اجلاس و همایش متاورس در دوبی شرکت کرد؟

 

مزایای مشارکت با اجلاس جهانی

 

منبع

 globaltechinnovationsummit

جمع بندی:

در اجلاس جهانی فناوری و همایش متاورس که در دوبی برگزار می شود، کارآفرینان، مدیران و افراد زیاد دیگری حضور پیدا می کنند تا بتوانند آینده کاری خود را مطابق با این فناوری جدید برنامه ریزی کنند. شما هم چه به عنوان یک کارآفرین و چه به عنوان یک کارمند، باید بتوانید دید خوبی نسبت به متاورس و نحوه تاثیرگذاری آن بر آینده زندگی و کسب و کارتان به دست آورید. شرکت در چنین همایش هایی می تواند بسیار کمک کننده باشد. آیا تاکنون در چنین نمایشگاه هایی شرکت داشته اید؟ تجربه خود را در کامنت با ما در مان بگذارید.

برچسب ها:

نسرین نجفی پور

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

نظرات