تبلیغات سالن زیبایی و 15 ترفند فوق‌العاده موثر

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 30 مرداد، 1400 تاریخ آپدیت: 24 مهر، 1401 نویسنده: نسرین نجفی پور

تبلیغات سالن زیبایی و 15 ترفند فوق‌العاده موثر

 

همه ما تعداد زیادی سالن زیبایی در شهرمان و حتی محله‌مان داریم. تعداد این سالن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و تعداد زیادی آرایشگر و ناخن‌کار در آن‌ها مشغول به کار می‌شوند. اما مشتریان سالن‌های زیبایی هم خیلی زیاد هستند. طوری که ناخن‌کارها به یکی از قشرهای پولدار جامعه تبدیل شده‌اند و درآمد فوق‌العاده‌ای کسب می‌کنند.

با وجود تعداد زیادی سالن های زیبایی و همچنین مشتریان متعدد، هر دو طرف برای پیدا کردن یکدیگر در تکاپو هستند. ما به عنوان مشتری همیشه در حال سوال پرسیدن از اطرافیان و یا سرچ در اینترنت و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، برای پیدا کردن یک سالن زیبایی عالی هستیم؛ و سالن ها هم پیوسته در حال امتحان راه های مختلف تبلیغات سالن زیبایی برای پیدا کردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی هستند.

شاید فکر کنید با وجود این همه آرایشگاه، باز هم می‌توانید وارد این کار شوید و درآمد خوبی داشته باشید؟ مطمئنا بله! شما فقط کافی است تا خدمات خوبی ارائه دهید و راه درست تبلیغات سالن زیبایی را بشناسید! راه های بسیار زیادی برای تبلیغات سالن زیبایی وجود دارد و شما باید هر یک از آنها را بررسی کنید و متناسب با نیازتان به بهترین شکل ممکن از آنها برای جذب مشتری کمک بگیرید. در این مقاله به بررسی مهم‌ترین ترفندها و ایده های نو برای تبلیغ مشتری آرایشگاه زنانه و یا تبلیغات سالن‌ زیبایی پرداخته‌ایم تا بتوانید به کمک آنها فروشتان را چند برابر کنید.

 

چرا تبلیغات سالن زیبایی اهمیت دارد؟

 

تبلیغات برای آرایشگاه زنانه | تبلیغات سالن زیبایی

 

جواب این سوال که چرا تبلیغات برای آرایشگاه زنانه اهمیت دارد، خیلی ساده است! مثل هر نوع کسب و کار دیگری، شما برای دیده شدن و جذب مشتری و در نتیجه رسیدن به درآمد بالا، احتیاج به تبلیغات دارید. تبلیغات سالن زیبایی به دو دسته کلی تبلیغات به روش سنتی و روش آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ سالن زیبایی تقسیم بندی می شود که هر یک از آنها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. به نظر ما بهتر است شما از هر دو روش به طور همزمان و موازی کمک بگیرید و بهترین استراتژی را بچینید تا با کمترین هزینه به بیشترین درآمد برسید.

پس برویم در ادامه ترفندهای مختلف از هر دو روش تبلیغاتی را با هم ببینیم تا بتوانید در هر زمینه ی زیبایی که فعالیت دارید، از سالن اپیلاسیون گرفته تا سالن ناخن، به موفقیت برسید.

 

15 استراتژی بازاریابی و تبلیغات سالن زیبایی

1. ارسال مطالب جذاب برای مشتریان بالقوه

 

my digi salon | تبلیغات سالن زیبایی

 

شبکه‌های اجتماعی یکی از پایه‌های اساسی بازاریابی است. محتوایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید، باید جالب و گیرا باشد. مشتریان با عبارات جذاب، نظرات طنز، تصاویر زیبا و فیلم‌های باحال جذب شما می‌شوند؛ و همه این‌ها باعث می‌شود که مشتریان تمایل بیشتری برای تعامل و ارتباط با پلتفرم‌های مختلف در رابطه با سالن زیبایی شما داشته باشند. از همه مهم‌تر اینکه شما باید مشتریانتان را بشناسید و مطالبی را که برای آنها جالب و جذاب است ارسال کنید. تم برند خود را در نظر داشته باشید و برای انتخاب تصویر، ویدئو و متن تبلیغات سالن زیبایی وسواس به خرج دهید.

پست‌های شما می‌تواند آموزشی، طنز، سرگرم‌کننده یا صرفا معرفی و تبلیغات سالنتان باشد. اما به هر شکلی که هست، تا زمانی مفید خواهد بود که مشتریان با آنها ارتباط برقرار کنند. مثلا می‌توانید فکت‌های جالب، مدل موهای مختلف، نکات و ترفندهای مراقبت از مو، اطلاعات یا عکس‌های پشت صحنه را که ممکن است برای مخاطبان جالب باشد، منتشر کنید. اگر مخاطبان شما اکثرا جوان هستند، باید پست‌هایی با محتوای جالب، مدرن، الهام‌بخش و احساسی منتشر کنید. از فیلترهای مختلف برای جذاب‌تر نشان دادن سالنتان استفاده کنید. می‌توانید از ابزار بازاریابی My Digi Salon که کلی تصویر با کیفیت بالا و پست‌های آماده برای شبکه‌های اجتماعی دارد، استفاده کنید.

علاوه بر این می‌توانید کانال اموزش ارایش در تلگرام راه‌اندازی کنید و هفته‌ای یک یا دو ویدئو آموزشی در آن منتشر کنید. مقاله ویدئو مارکتینگ در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند.

2. فیسبوک و اینستاگرام، ابزارهای کلیدی برای تبلیغات سالن زیبایی

امروز دیگر همه کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. اگر همه مخاطبین شما در اینستاگرام نباشند، بالاخره تعدادی از آن‌ها در فیسبوک، تلگرام یا پینترست حضور دارند. بازاریابی سالن در اینستاگرام و فیسبوک ابزاری عالی برای جذب مشتریان دلخواه شما است. می‌توانید از موضوعاتی مانند مدل‌ موهای مختلف، طرح‌های مانیکور و پدیکور، میکاپ و حتی مسابقات گوناگون برای تولید محتوا استفاده کنید. هدایایی مثل تخفیف ویژه برای استفاده از خدمات سالن زیبایی، هدیه نقدی و لوازم آرایشی و زیبایی عالی هستند. این موضوع باعث افزایش آگاهی و وفاداری به برند می‌شود. فقط باید محیط و پلتفرم مناسب را انتخاب کنید. زیرا معمولا بعضی از شبکه‌های اجتماعی نسبت به بقیه برای تبلیغات در یک زمینه خاص مفیدتر هستند. این برنامه‌ها برای ارتباط راحت‌تر با مشتریان و رزرو وقت هم مفید هستند.

3. ارسال و انتشار تصاویر مشتریان برای تبلیغات سالن زیبایی

 

تصاویر مشتریان برای تبلیغات سالن زیبایی | تبلیغات کاشت ناخن

 

شبکه‌های اجتماعی معمولا رسانه‌های تصویری هستند و بهترین راه برای استفاده از آن‌ها، نمایش کارتان و حتی تصاویری از مشتریان است. می‌توانید فقط به جای پست‌های متنی، تصاویر سالن‌تان و عکس‌های تکراری و مشابه سایر برندها، از تصاویر مشتریانتان، رضایت آن‌ها، داستانک‌هایی از تیم و خدمت‌رسانی به مردم، میکاپ‌های مشتریان، مدل موها، خدمات مانیکور و هنر نقاشی روی ناخن‌ها استفاده کنید. در این صورت تعامل (لایک، کامنت، اشتراک‌گذاری و ذخیره) بیشتری دریافت می‌کنید. حتی می‌توانید مشتریانتان را در تصاویر منتشر شده از آن‌ها تگ کنید و با این کار شانس ارسال پست‌ها و تعامل پست را بیشتر کنید. این ترفندها برای تبلیغات کاشت ناخن عالی هستند.

4.اینستاگرام یا یک وب‌سایت مینیاتوری!؟

پروفایل شما در شبکه‌های اجتماعی مثل یک مینی سایت عمل می‌کند. وقتی مشتری شما به پیجتان سر می‌زند، باید به راحتی همه اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند. این اطلاعات باید در بایو، تصویر پروفایل، استوری، هایلایت‌ها و پست‌ها وجود داشته باشند. حتما شعار تبلیغاتی آرایشگاه زنانه خود را در بایو بنویسید، از به روز بودن و درستی مشخصاتتان مطمئن شوید و سعی کنید صداقت داشته باشید. یعنی در تبلیغاتتان به اندازه خدمات و کیفیتی که ارائه می‌دهید، از برندتان تعریف کنید.

اطلاعاتی مثل مکان فروشگاه، نوع خدمت‌رسانی و روش‌های تماس باید به آسانی در دسترس باشند. می‌توانید از ویژگی دسته‌بندی پست‌ها در اینستاگرام برای طبقه‌بندی پست‌ها و کنار هم قرار دادن پست‌های مشابه استفاده کنید. به غیر از این مطمئن شوید که یکی از لینک‌های مهم مثل لینک وبسایت، اکانت فیسبوک یا یوتیوب را در بایو قرار دهید. همچنین می‌توانید لینک محصولات، ورود به سایت و هر لینکی که مشتریان به آن نیاز دارند را در استوری بگذارید. البته برای استفاده از این ویژگی باید بیش از 10 هزار فالوور داشته باشید.

در هر پلتفرم دیگری هم که فعالیت می‌کنید، کمابیش این موارد را رعایت کنید. سعی کنید از همه قابلیت‌های شبکه اجتماعی موردنظرتان استفاده کنید تا هوش مصنوعی کمک بیشتری به رشد و پیشرفت شما داشته باشد. حتما مقاله یوتیوبر را بخوانید و اطلاعات مفیدی درباره حضور در یوتیوب به دست بیاورید.

5. پیشنهادات ویژه در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات سالن زیبایی

 

ایده های نو برای تبلیغ مشتری آرایشگاه زنانه | تبلیغات سالن زیبایی

 

اگر بتوانید پیشنهادات جذاب و منحصربه‌فردی برای فالوورهایتان داشته باشید، شانس شما برای جذب مخاطب بیشتر می‌شود. اگر مشتریان احساس کنند که در عوضِ دنبال کردن، تعامل با پیج شما و استفاده از خدماتتان چیزی دریافت می‌کنند، اشتیاق بیشتری برای انجام این کارها پیدا خواهند کرد. می‌توانید از کدهای تخفیف، کوپن‌های ویژه و ... برای جذب مخاطب و تبلیغات سالن زیبایی خودتان استفاده کنید. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که یک پیج شخصی (private) ویژه و اصطلاحا VIP برای مشتریان ویژه خود راه‌اندازی کنید و تخفیف‌های ویژه، اطلاعات خاص و مفید را تنها برای مشتریان ویژه خود به اشتراک بگذارید.

6. تمرکز روی تبلیغات هدفمند برای تبلیغات سالن زیبایی

همانطور که دیدید روی تبلیغات در فضای مجازی تاکید زیادی کردیم. چون پست‌های این شبکه‌ها بیشتر از وبسایت‌ها بازدید دارند و ارتباط با مشتریان را راحت‌تر می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید مشتریانتان را آنالیز کنید، از برنامه‌های تحلیل مثل insight خود اینستاگرام و سایر ابزارها استفاده کنید و علایق فالوورها و لیدهایتان را شناسایی کنید. سعی کنید حتما پرسونای مخاطب خود را بنویسید و مهم‌ترین لیدها را شناسایی کنید. روی محتواسازی برای این دسته از افراد کار کنید و انواع محتواهایی که تا به حال منتشر کرده‌اید را بررسی کنید. محتواهایی که تعامل بیشتری گرفته‌اند را شناسایی کنید و محتواهایی شبیه به آن‌ها تولید کنید. مثلا مخاطبین شما اکثرا در تهران، کرج و اطراف این شهرها قرار دارند و مشتریان احتمالی در شعاع 3 کیلومتری سالن زیبایی شما هستند.

در درجه بعدی زنان جوان، دختران و خانم‌های میانسال تا رنج سنی نهایتا 60 سال مشتری شما خواهند بود. با توجه به نوع خدماتتان می‌تونید رنج درآمد و وضعیت مالی آن‌ها را هم مشخص کنید. مثلا اگر قیمت‌های شما به نسبت بالا است و در عین حال کیفیت بالایی هم ارائه می‌دهید، باید روی جذب قشر متوسط به بالای جامعه کار کنید. حتما پرسونای مشتریانتان را بنویسید تا درک بهتری از تبلیغات اینترنتی و تولید محتوای خود داشته باشید.

7. همراهی با ترندها و ایده های نو برای تبلیغ مشتری آرایشگاه زنانه

 

تبلیغات-سالن-زیبایی | beauty-salon-advertising

 

پیروی از آخرین ترندها به خصوص در تبلیغات سالن زیبایی اهمیت زیادی دارد، اما کافی نیست. باید مطمئن شوید که روی این موج سوار شده‌اید و توده عظیمی از افراد را با خودتان همراه کرده‌اید. در این مرحله باید از هشتگ‌ها استفاده کنید. به خصوص هشتگ‌های ترند یا هشتگ‌های محبوب که در یک بازه زمانی جستجوی زیادی دارند. البته سعی کنید از هشتگ‌های بی ربط و نامناسب که هیچ ارتباطی به بیزنستان ندارند، استفاده نکنید. از یک نظر خوشحال باشید و آن هم این است که معمولا هشتگ‌های مربوط به سالن‌های زیبایی و کاشت ناخن پرطرفدار هستند. مثلا هشتگ

و هشتگ‌های

و کلی هشتگ دیگر که می‌توانید آن‌ها در اینستاگرام پیدا کنید.

می‌توانید از این نمونه‌ها استفاده کنید. البته این هشتگ‌ها خیلی پرطرفدار هستند و بهتر است اوایل کار از هشتگ‌هایی با پست‌های کمتر (رقبای کمتر) استفاده کنید و کم کم از هشتگ‌های پرطرفداری که گفتیم و سایر تگ‌های مشهور استفاده کنید. به هر حال هشتگ یک روش بسیار عالی برای تولید سرنخ و جذب مشتری است.

8. بازاریابی محلی، یک فرصت عالی برای تبلیغات سالن زیبایی شما

یکی دیگر از روش‌های عالی برای تبلیغات سالن آرایشی، تبلیغات محلی یا لوکال سئو (local seo) است. یعنی اینکه تبلیغات و بازاریابی از طریق موقعیت و مکان به افراد نشان داده شود. مثلا می‌توان آدرس و مشخصات سالن را در گوگل مپ وارد کرد. یک روش دیگر استفاده از هشتگ‌های مکان مثل #تهران یا زدن لوکیشن برای پست فیسبوک و اینستاگرام است. این به مشتریان کمک می‌کند تا از وجود سالن شما در منطقه‌ای که هستید مطلع شوند.

9. استفاده از تصاویر قبل و بعد (before & after)

مورد مهم دیگر این است که مردم را به چالش بکشید، سرگرم‌کننده باشید و تصاویر جالب و گاها عجیب منتشر کنید. مثلا عکس‌های قبل و بعد از یک کار ترمیمی، آرایشی و درمانی را منتشر کنید و بازخورد زیادی دریافت کنید. این کار باعث جلب مشتریان بیشتر هم می‌شود. چالشی تحت عنوان تصاویر قبل و بعد برگزار کنید و از مردم بخواهید همین کار را انجام دهند. مثلا یک هشتگ اختصاصی برای خودتان انتخاب کنید و از آن‌ها بخواهید تصاویر مربوطه را با این هشتگ به اشتراک بگذارند. می‌توانید برنده‌ها را به قید قرعه یا با نظرسنجی از مخاطبین در استوری‌ها انتخاب کنید و هر نوع جایزه‌ای که دوست داشتید هدیه دهید.

10. برگزاری لایو و پخش زنده، یکی از روش‌های مفید در تبلیغات سالن زیبایی

 

 برگزاری لایو و پخش زنده، یکی از روش‌های مفید در تبلیغات سالن زیبایی | تبلیغ لوازم آرایشی

 

برگزاری لایو یا پخش زنده یک روش عالی برای تعامل با مخاطبین و مشتریان است. سعی کنید حداقل هفته‌ای یک بار یا دو هفته یک بار یک لایو برگزار کنید. البته برای برگزاری آن برنامه داشته باشید و این کار را بدون برنامه و صرفا از روی وظیفه انجام ندهید. لایو را در حین انجام کار، صحبت با مشتری، درخواست از اعلام رضایت و حتی پشت صحنه سالن زیبایی خود بگیرید. می‌توانید از حضور اینفلوئنسرها یا متخصصانی که در زمینه کاری شما معروف‌تر هستند، استفاده کنید. حتی می‌توانید از این کار برای درآمدزایی بیشتر استفاده کنید. مثلا تبلیغات بپذیرید و در لایو تبلیغ لوازم آرایشی مختلف و باکیفیت را انجام دهید. این روش برای بازاریابی اینترنتی لوازم آرایشی خیلی مفید است.

11. نظر مشتریان راضی خود را جویا شوید

یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود لیدها و مشتریان احتمالی به مشتریان شما تبدیل شوند و یا حتی بتوانید مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید، این است که نظرات و احساسات مشتریان فعلی شما را بشنوند. شهرت کسب و کار اینترنتی شما در فضای آنلاین اهمیت زیادی دارد و می‌تواند یک عامل محرک برای افرادی باشد که به دنبال یک سالن زیبایی جدید هستند. همیشه پیدا کردن یک آرایشگر یا خدمات دهنده جدید ترسناک است؛ چون مشتریان از کیفیت نهایی کار می‌ترسند. اما اگر در این زمینه بازخورد مثبت ببینند، راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.

سعی کنید مشتریان راضی خود را تشویق کنید تا بازخورد مثبت خود را به روش‌های مختلفی مثل نظر گذاشتن، وویس دادن و ارسال عکس برای شما به اشتراک بگذارند. شما هم این نظرات را با مخاطبینتان در شبکه های اجتماعی و یا کانال تلگرامتان به اشتراک بگذارید. این روش بسیار موثری برای تبلیغات سالن زیبایی شما است زیرا از راه جلب اعتماد مشتری به بهترین شیوه ممکن وارد می شوید.

12. یک برند پایدار و ماندگار بسازید!

یک برند بزرگ با گذشت زمان ساخته می‌شود و نیاز به یک عزم راسخ دارد. ثبات برند شما باید در نام تجاری، لوگو، شعار تبلیغاتی و محصول و خدماتتان مشخص باشد. استراتژی کسب و کار آنلاین خود را از لحظه‌ای که مشتریان شما را در فضای آنلاین مشاهده می‌کنند، تا زمانی که وارد سالن زیبایی شما می‌شوند، حفظ کنید.  

13. با دیگر برندها همکاری داشته باشید

می توانید با برندهای دیگری که فعالیت های تقریبا مشابهی دارید همکاری کنید. به عنوان مثال می توانید برای تبلیغات سالن زیبایی خود با یک سالن اسپا همکاری دو طرفه ای داشته باشید. آنها برای مشتریان خود به عنوان تخفیف، جایزه و تشویق به استفاده از خدماتشان، استفاده از یکی از خدمات شما به صورت رایگان را پیشنهاد می دهند و بالعکس. با این روش مشتریان آنها با برند شما اشنا می شوند و اگر یک بار مجانی برای انجام خدمات به سراغ شما بیایند و از کار شما راضی باشند حتما مشتریتان می شوند. از طرف دیگر شما مشتریان خودتان را با پیشنهاد استفاده رایگان از بعضی خدمات اسپا، به مراجعه مجدد به سالنتان ترغیب می کنید! به همین سادگی!

14. تشویق مشتریان راضی به امتیازدهی سالن شما در گوگل

اگر قابلیت لوکال سئو خود را فعال کنید این امکان برای شما فراهم می شود که مشتریانتان بتوانند به شما امتیاز دهند و یا نظرشان در مورد شما را بنویسند. این مورد باعث می شود تا کسانی که از طریق گوگل با شما آشنا شده اند بتوانند نظرات مثبت مشتریان شما را ببینند و اعتمادشان برای مراجعه به سالن زیبایی شما جلب شود. همانطور که می دانید جلب اعتماد مشتری از جمله اصلی ترین نکاتی است که باید در تبلیغات سالن زیبایی آن را در نظر بگیرید. پس این شیوه می تواند بسیار موثر عمل کند.

15. نگهداری مشتریان فعلی

به همان اندازه که جذب مشتریان جدید اهمیت دارد، نگهداری مشتریان قدیمی نیز بسیار مهم است. هدف هر کسب و کاری جذب مشتری جدید در مرحله اول و نگهداری آن در مرحله بعدی است. اولین نکته برای نگهداری از مشتری، ارائه خدمات حرفه ای است که همه ما آن را می دانیم. اما غیر از آن راه های خلاقانه دیگری مثل پیشنهاد دادن خدمات ویژه را هم امتحان کنید. مثلا می توانید به مشتری ای که الان در حال استفاده از خدمات شما است پیشنهاد بدهید که دفعه بعدی که به سالن شما مراجعه کند 10 درصد تخفیف خواهد داشت. یا به مشتریان ویژه خود کارتی بدهید که متناسب با خدماتی که دریافت کردند در آن کارت مبلغی شارژ می شود و می توانند در مراجعه بعدی از آن استفاده کنند.

 

چند نکته مهم!

در ادامه چند مورد بسیار مهم و کوتاه برای کمک به تبلیغات سالن زیبایی شما آورده‌ایم:

 

منبع: mydigisalon | revlocal | gettimely

 

سوالات متداول

1. استفاده از فیس بوک و اینستاگرام 2. نوشتن متن و کپشن‌هایی که مخاطبین را درگیر کند 3. هر روز تعدادی عکس (1-3 پست) با کیفیت منتشر کنید 4. با صفحه فیسبوک و اینستاگرام خود مثل یک وب‌سایت مینیاتوری رفتار کنید 5. چالش و مسابقه با هدایای جذاب برگزار کنید و به این صورت مشتریان را جذب کنید 6. از تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنید

برای رسیدن به پاسخ این سوال باید پرسونای مشتریان خود را بنویسید. مثلا زنانی آگاه، تحصیلکرده، با میانگین سنی 25-45 سال، با درآمد بالا که به دنبال کیفیت هستند و قیمت خدمات برای آن‌ها اهمیتی ندارد. این یک مثال است. همچنین می‌توانید پرسونای دیگری تعریف کنید.

1. اجرای نمایش در نمایشگاه مو و زیبایی 2. راه‌اندازی یک کانال یوتیوب 3. زدن پوستر در مکان‌های محبوب و پر رفت و آمد 4. حمایت از یک رویداد خیریه 5. به روز رسانی فهرست Google My Business 6. اجرای تبلیغات جستجوی پولی 7. ایجاد یک فضای زیبا، دوستانه و صمیمی در سالن زیبایی 8. تبلیغ در رادیو

1. راه‌اندازی یک برنامه وفاداری 2. ارتباط همیشگی و صمیمی با مشتریان 3. شبکه‌سازی 4. حفظ و هدایت سرنخ‌ها 5. فعالیت در وبلاگ‌ها و وبسایت‌ها 6. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی 7. حفظ و رعایت موارد بهداشتی 8. پرسنل و کارکنان دوستانه و صمیمی 9. درک محصولات و استفاده درست از آن‌ها

1. براساس موقعیت هر مشتری، تخفیف‌های شخصی ارائه دهید 2. به مشتریان خود اجازه دهید تا نگاهی به "پشت صحنه" سالن شما بیندازند 3. تخفیف در محل را فراموش نکنید 4. مشتریان تکراری را با یک سرویس ارزش افزوده جذب کنید 5. از مشتریان خود بخواهید در مورد آینده آرایشگاه شما نظر دهند 6. یک پست وبلاگ در مورد "داستان ساخت و راه‌اندازی" سالن خود بنویسید 7. در شبکه‌های اجتماعی به مشتریان خود عشق بدهید 8. محتوای خود را بر اساس مشتریان تبلیغ کنید 9. قرارهای خود را با منشی شخصی پیگیری کنید 10. حتما پس از هر قرار ملاقات، قرار بعدی را برای مشتریان رزرو کنید 11. پیام‌های یادآوری قرارها را شخصی کنید

برچسب ها:

نسرین نجفی پور

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

نظرات