17 مورد بهترین ابزار ایمیل مارکتینگ برای کمپین کسب و کارها

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 18 بهمن، 1399 تاریخ آپدیت: 25 مهر، 1401 نویسنده: نسرین نجفی پور

17 مورد بهترین ابزار ایمیل مارکتینگ برای کمپین کسب و کارها

 

بازاریابی در دنیای دیجیتال بسیار گسترده است و اشکال مختلفی دارد. بسیاری از افراد روی اینفلوئنسر مارکتینگ سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ اما روش‌های مفید و کم خرج دیگری هم وجود دارند. مثلا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی پیامکی و ایمیل مارکتینگ جزو روش‌های معمول بازاریابی هستند. بازاریابی ایمیلی روشی قدیمی و در عین حال کارآمد است که هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش معمولا نتیجه می‌دهد (اگر به درستی انجام شود) و در طول سال‌ها تعداد زیادی ابزار ایمیل مارکتینگ به وجود آمده است.

این ابزارها در دو دسته رایگان و پولی قرار دارند و هر یک امکانات متنوعی دارند. البته گاهی اوقات برنامه‌های پولی هم قیمت بالایی ندارند و می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد. به طور کلی هزینه ارسال ایمیل بسیار مقرون به صرفه است و برای بسیاری از کسب‌وکارها پیشنهاد می‌شود. اگر دوست دارید در مورد این ابزارها اطلاع کافی پیدا کنید، با من در عظیم مدیا و مقاله ابزارهای ایمیل مارکتینگ همراه باشید. اما قبل از آن می‌توانید مقاله ایمیل مارکتیگ را مطالعه کنید. 

 

معرفی چند مورد ابزار ایمیل مارکتینگ رایگان و پرداختی بین‌المللی

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ خارجی |

 

Convertkit، ابزاری برای تبلیغات ایمیلی

این برنامه شامل بخش‌های رایگان و پولی است. قسمت رایگان آن به شما کمک می‌کند کارتان را با 1000 مشترک و مخاطب شروع کنید و از ویژگی‌های مفیدی مانند الگوها و فرم‌های صفحه فرود نامحدود استفاده کنید. بخش پرداختی آن با توجه به تعداد مشترکین، از 29 دلار تا 4000 دلار به بالا در ماه است. ابزار Convertkit امکان ایجاد و اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ را می‌دهد و کمک می‌کند عملکرد عالی و بهره‌وری بالایی داشته باشید. همچنین می‌توانید از اتوماسیون ابزار برای صرفه‌جویی در وقت استفاده کنید؛ علاوه بر ایجاد قیف مشتری، استفاده آسان، قدرتمندی و کاربرد بالا، هزینه آن در مقایسه با سایر نرم‌افزارها نیز پایین‌تر است. البته به جای اینکه بازاریابی ایمیلی را به روش سنتی و با سیستم عامل‌های معمول انجام دهید، باید به حد کافی در مورد برنامه‌نویسی و HTML اطلاع داشته باشید. سرویس ارسال ایمیل گروهی ConvertKit، یک تجربه یکپارچه و مناسب برای ایجاد و ارسال ایمیل‌های حرفه‌ای ایجاد می‌کند.

 Campayn، یک ابزار ایمیل مارکتینگ کامل و جامع

با استفاده از پنل ایمیل مارکتینگ رایگان کمپین می‌توان حداکثر 500 مشترک داشت و 12500 ایمیل در ماه ارسال کرد. برنامه پرداختی نیز از 19 دلار در ماه شروع می‌شود. همانطور که از نام ابزار مشخص است، از آن برای ساختن کمپین‌های ایمیل مارکتینگ استفاده می‌شود. اگر یک لیست کوچک کمتر از 500 مشترک دارید، می‌توانید به بخش پایه‌ای ابزار دسترسی رایگان داشته باشید. در این بخش ویژگی‌های اصلی وجود دارد.

ابزار Campayn همانند اکثر ابزارهای مدرن بازاریابی ایمیلی، دارای رابط‌های drag و drop ساده است. شما می‌توانید با طراحی زیبایی که نشان‌دهنده برندتان است، پس زمینه مناسبی برای ایمیلتان تنظیم کنید. می‌توانید از یکی از الگوهای آماده استفاده کنید یا خودتان طراحی خاصی انجام دهید. مدیریت تماس ابزار شما کمک می‌کند مخاطبین خود را به روز نگه دارید و نحوه تعامل آن‌ها با ایمیل‌های خود را ردیابی کنید. همچنین می‌توانید لیستتان را تقسیم‌بندی کنید.

ابزار Campayn گزینه‌های بی شماری برای طراحی فرم‌های ثبت نام از جمله فرم‌های وب‌سایت، میزبانی شده، فرم‌های فیسبوک و pop-up lightbox ارائه می‌دهد. همچنین امکان خودکار کردن محبوب‌ترین کمپین‌های بازاریابی ایمیل بر اساس محرک‌های مربوط به فعالیت‌های اصلی مشتری را ارائه می‌دهد. می‌توانید با گزارش‌های دقیق و بی درنگ این ابزار، افرادی که ایمیل را باز کرده‌ان و سایر معیارهای موفقیت کمپین ایمیل مارکتینگ را پیگیری کنید.

Email Octopus، سرویس ارسال ایمیل گروهی

 

سرویس ارسال ایمیل گروهی

 

این برنامه هم مانند برنامه‌هایی که در قبل معرفی شدند، دارای بخش‌های رایگان و پرداختی است. برنامه رایگان Email Octopus اجازه داشتن حداکثر 2500 مشترک و تعداد نامحدودی ایمیل در ماه را می‌دهد و برای استفاده از امکانات بیشتر باید از 19 دلار در ماه به بالا پرداخت کنید. این برنامه از طریق Amazon SES اجرا می‌شود و تمام ویژگی‌های اصلی مورد نیاز برای بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون را ارائه می‌دهد. این ابزار به شما امکان اجرای کمپین‌های ایمیل مارکتینگ می‌دهد و آمار ارسالی آن تنها تا 90 روز نگهداری می‌شود. گرچه Email Octopus امکان ارسال ایمیل‌های نامحدود را می‌دهد؛ اما درصورتی که ماهانه از 62000 ایمیل فراتر بروید، آمازون بابت هر هزار ایمیل اضافی 0.10 دلار از شما می‌گیرد.

برنامه‌های پرداختی - که با محدودیت 10 هزار مشترک شروع می‌شود - هم به بخش ایمیل و هم بخش اتوماسیون اجازه ارسال ایمیل‌های بدون برند را می‌دهد و همچنین آمار را برای همیشه حفظ می‌کند. مزیت این برنامه در این است که به همه کاربران امکان دسترسی به الگوهای بازاریابی ایمیل را می‌دهد و می‌توان بدون محدودیت در تعداد الگوها، ایمیل‌هایی ارسال کنید. از Email Octopus برای ارسال خبرنامه‌هایی با طراحی زیبا یا ایمیل‌های متنی ساده و شخصی‌سازی شده استفاده کنید.

MailChimp، یک ابزار ایمیل مارکتینگ عالی

 

MailChimp، یک ابزار ایمیل مارکتینگ

 

بخش رایگان ابزار میل چیمپ اجازه داشتن حداکثر 2000 مشترک و ارسال 10 هزار ایمیل در ماه را می‌دهد. همچنین برنامه پرداختی آن با 9.99 دلار در ماه شروع می‌شود. احتمالا MailChimp شناخته‌ شده ترین ابزار ایمیل مارکتنگ در این لیست است. این ابزار همواره به روز می‌شود و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. این ابزار تا جایی گسترش پیدا کرده است که به یک بستر بازاریابی همه در یک (all-in-one) تبدیل شده‌است.

MailChimp همواره به ارائه کیفیت بالا و در عین حال رایگان شناخته می‌شود. این ابزار همه اصول اولیه برای مشاغل کوچک و نوپا را در خود دارد و یک سرویس اساسی برای طیف وسیعی از کانال‌های بازاریابی اضافه کرده است. سرویس‌هایی مثل ایمیل، صفحات فرود، تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام، کارت پستال و فرم‌های پاپ آپ. همچنین نسخه رایگان شامل CRM پایه با یک مخاطب و داشبورد مرتبط، تگ‌ها، بخش‌ها و پروفایل‌های تماس است.

شما در نسخه رایگان به Mailchimp's Content Studio دسترسی پیدا می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد که تمام عکس‌ها، فایل‌های گرافیکی و سایر پرونده‌های خود را همگام‌سازی و ذخیره کنید؛ بنابراین کمپین شما همیشه به روز و سازگار با شرایط خواهد بود. می‌توانید در برنامه رایگان به برخی از اتوماسیون‌های یک مرحله‌ای مانند ایمیل‌های خوش‌آمد، اعلان‌های سفارش، سبد خرید رها شده و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. البته در ابزار سطح بالا و پرداختی نیز امکانات بیشتری وجود دارد.

MailerLite، ابزار ارائه‌دهنده خدمات ارسال ایمیل

پنل ایمیل مارکتینگ رایگان میلر لایت حداکثر 1000 مشترک و 12000 ایمیل در ماه را پشتیبانی می‌کند. برنامه‌های پرداختی نیز از 10 دلار در ماه شروع می‌شود. MailerLite در سال 2010 ایجاد شده است تا به کسب‌وکارهای ساده و در عین حال قدرتمند، خدمات ایمیل مارکتینگ ارائه دهد. بخش رایگان این برنامه امکانات مناسبی دارد؛ اما ابزار پرداختی آن مجموعه کاملی از ویژگی‌های مفید را ارائه می‌دهد. مثلا به شما امکان ارسال ایمیل‌های نامحدود با توجه به هزینه پرداختی شما می‌دهند. البته اصلا نگران نباشید؛ در صورتی که توانایی پرداخت هزینه را ندارید، می‌توانید از بسیاری از ویژگی‌های مفید قسمت رایگان آن استفاده کنید. این ابزار برخلاف تعداد زیادی از رقبا، تست A / B را در برنامه رایگان خود قرار داده است.

Sender، ابزار مناسب طراحی ایمیل مارکتینگ

 

ابزار مناسب طراحی ایمیل مارکتینگ

 

نسخه رایگان این برنامه اجازه می‌دهد تا حداکثر 2500 مشترک داشته باشید و 15000 ایمیل در ماه ارسال کنید. برنامه پرداختی آن نیز از 10 دلار در ماه شروع می‌شود. ابزار ایمیل مارکتینگ sender طیف کاملی از ویژگی‌ها را برای بازاریابی ایمیلی موثر فراهم کرده است. طرح رایگان برنامه امکان دسترسی به تمام ویژگی‌ها را می‌دهد و تنها محدودیت، تعداد مشترکین و حداکثر ایمیل‌های ماهانه است.

سرورهای فنی و حقوقی این شرکت در اتحادیه اروپا قرار دارند و این نکته سازگار بودن با GDPR را نشان می‌دهد. می‌توان با این ابزار در عرض چند ثانیه ایمیل‌های شیک تولید کرد. زیرا شامل قالب‌های رایگان برای تهیه خبرنامه است و می‌تواند تمام جنبه‌های الگو را متناسب با نیازهای منحصربه‌فرد شما تنظیم کند. کافی است به سادگی یک الگو از گالری انتخاب کنید و عناصر محتوا مثل متن، عکس یا فیلم را در آن بکشید و سپس رها کنید. حتی می‌توانید موضوع یا متن خبرنامه خود را شخصی‌سازی کنید و برای افراد مختلف بفرستید. این ابزار شامل طیف وسیعی از ویژگی‌های اتوماسیون مانند کمپین‌های قطره‌ای، ایمیل‌های خوش‌آمد، سبدهای خرید رها شده، ایمیل‌های تبریک تولد و ... را را پرورش می دهد و کلی امکانات عالی دیگر نیز دارد.

SendinBlue، یک سرویس ارسال ایمیل عالی 

 

SendinBlue، یک سرویس ارسال ایمیل عالی 

 

پنل ایمیل مارکتینگ رایگان ابزار SendinBlue امکان داشتن تعداد نامحدودی مشترک را به شما می‌دهد. اما می‌توانید 300 ایمیل در روز ارسال کنید. همچنین هزینه برنامه پرداختی آن از 25 دلار در ماه شروع می‌شود. این ابزار طیف وسیعی از برنامه‌ها را در مراحل مختلف رشد ارائه می‌دهد:

همانطور که گفیتم طرح رایگان اجازه ارسال 300 ایمیل در روز را به کاربران می‌کند. برنامه‌های بالاتر محدودیت‌های ارسال کمتری دارد و آرم SendinBlue نیز از ایمیل‌ها حذف می‌شود. علاوه بر این کاربران همه این برنامه‌ها به یک طراح ایمیل mobile-friendly، کتابخانه الگوی ایمیل، شخصی‌سازی ایمیل و پیامک، بازاریابی پیامکی و آزمایش A / B دسترسی پیدا می‌کنند.

SendPulse، یک سرویس ارسال ایمیل عالی

برنامه رایگان SendPulse اجازه داشتن حداکثر 2500 مشترک و 15000 ایمیل در ماه را به شما می‌دهد و برای اتفاده از امکانات بیشتر باید حداقل 9.85 دلار در ماه پرداخت کنید. این برنامه یک پلتفرم بازاریابی چند کاناله است و به عنوان سرویسی فراتر از یک سرویس ایمیل شناخته می‌شود. برنامه پرداختی ابزار SendPulse طیف وسیعی از خدمات در سیستم عامل مرکزی شامل ایمیل، پیامک، SMTP، پیامرسان‌ وایبر و فیس بوک را ارائه می‌دهد. می‌توانید انواع مختلف پیام‌ها را جداگانه ارسال کنید یا آنها را در پاسخ‌دهنده خودکار تنظیم کنید.

SendPulse برنامه‌های خود را با توجه به خدمات موردنیاز شما تقسیم می‌کند. مثلا اگر کمتر از 2500 مشترک داشته باشید و به خدمات حرفه‌ای نیاز نداشته باشید، از برنامه بازاریابی ایمیلی رایگان استفاده می‌کنید. همچنین این سرویس خدمات رایگان Web Push را به مشترکان نامحدود ارائه می‌دهد. همینطور پیام‌های رایگان نامحدود در Facebook Messenger ارائه می‌دهد.

ابزار ایمیل مارکتینگ SendPulse بسیار پیچیده است؛ اما می‌توان کار با آن را یاد گرفت. این ابزار بیش از 100 قالب آماده دارد که می‌توان بسته به رویدادها و اقداماتی که کاربران انجام می‌دهند، از Automation 360 برای تنظیم ارسال ایمیل، اعلان‌های وب و ارسال پیامک استفاده کرد.

HubSpot، بهترین سایت ایمیل مارکتینگ

سایت هاب اسپات شامل مجموعه خدمات بی‌نظیر کمپین دیجیتال مارکتینگ، برنامه رایگان و پرداختی ایمیل مارکتینگ هم ارائه می‌دهد. ابزار رایگان HubSpot به 2000 ارسال در ماه محدود می‌شود و برای استفاده از برنامه‌های پرداختی آن باید حداقل 480 دلار در سال پرداخت کنید. کار با ابزار ایمیل مارکتینگ هاب اسپات راحت است و با کشیدن و رها کردن ساده کار شما را راه می‌اندازد. ویرایشگر بصری و الگوهای آماده ابزار کار شما را بسیار راحت کرده است. سرویس بازاریابی ایمیلی HubSpot یک ادغام بومی با سایر ابزارهای بازاریابی خود ارائه می‌دهد. همچنین یک پایگاه داده متمرکز از مخاطبین فراهم می‌کند تا در آن لیست‌هایتان را سازماندهی کنید و عملکرد ایمیل‌هایتان را مدیریت و پیگیری کنید.

CleverReach، یک پنل ایمیل مارکتینگ رایگان و پرداختی مناسب

 

پنل ایمیل مارکتینگ رایگان

 

نسخه رایگان این برنامه شامل حداکثر 250 مشترک و 1000 ایمیل در هر ماه است و برای استفاده از امکانات بیشتر آن باید حداقل 30 دلار در ماه پرداخت کنید. CleverReach یک سرویس بازاریابی ایمیلی در سطح شرکت است که ویژگی‌هایی مانند اتوماسیون، انواع فرم‌ها، تقویم تبلیغاتی و گزارش‌ها را ارائه می‌دهد. اگر لیست ایمیل شما کوچک است، با خیال راحت از ابزار CleverReach استفاده کنید.

Benchmark Email، یک سرویس ارسال ایمیل گروهی عالی

این برنامه دارای نسخه رایگان با حداکثر 2000 مشترک و 14 هزار ایمیل در ماه است و برای استفاده از امکانات بیشتر باید حداقل 13.99 دلار در ماه پرداخت کنید. ابزار Email Benchmark به شما کمک می‌کند کمپین‌ ایمیل مارکتینگ راه‌اندازی کنید و در عرض چند دقیقه از الگوهای ایمیل قابل تنظیم برای ارسال ایمیل استفاده کنید. طرح مبتدی رایگان این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که برای حداکثر 2000 مشترک خود ایمیل ارسال کنید.

طرح رایگان این سرویس شامل طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها مانند ویرایشگر رها کردن و کشیدن، الگوهای پاسخگو، چندین فرم، کمپین، گزارش و یکپارچه‌سازی است. اما اگر می‌خواهید در آزمایش A / B و ارسال نامه الکترونیکی هدفمند شرکت کنید، به یک برنامه پولی نیاز دارید. برنامه‌های پرداختی ابزار شامل Automation Pro و ابزار پیگیری تماس شخصی (CRM) است.

Sendicate، یک ابزار ایمیل مارکتینگ ارزان‌قیمت

برنامه رایگان Sendicate اجازه می‌دهد 500 مشترک داشته باشید و 1000 ایمیل در ماه ارسال کنید؛ اما برنامه پرداختی Sendicate با پرداخت 9 دلار در ماه شروع می‌شود. استفاده از Sendicate تقریبا آسان است و با چند ابزار سفارشی‌سازی دیگر همراه است. می‌توانید با استفاده از ستون‌ها، عناوین اصلی و بلوک‌های تصویری، طرح ایمیل خود را تغییر دهید. می‌توانید برای ایجاد ایمیل‌های طولانی‌تر بخش‌هایی را نیز اضافه کنید. پیش‌نمایش ایمیل خود را پس از پایان کار در یکی از الگوهای Sendicate انجام دهید.

SendLoop، ابزار ارائه‌دهنده خدمات ارسال ایمیل

ابزار رایگان SendLoop10 هزار اعتبار ایمیل رایگان ارائه می‌دهد و برنامه‌های پرداخت آن از 9 دلار در ماه برای حداکثر 500 مشترک و ایمیل نامحدود شروع می‌شود. SendLoop ابزار بازاریابی است که کمک می‌کند ایمیل مارکتینگ خود را به صورت خودکار انجام دهید. شما می‌توانید از آن برای ایجاد و ارسال ایمیل‌های سازگار با تلفن همراه استفاده کنید. وقتی در برنامه SendLoop رایگان ثبت نام می‌کنید، می‌توانید از امکانات زیر استفاده کنید:

همچنین می‌توانید به راحتی ایمیل‌ها و مخاطبین را از سیستم عامل‌های دیگر (جیمیل، یاهو و ...) وارد کنید و قبل از ارسال ایمیل‌ها، آن‌ها را برنامه‌ریزی و پیش‌نمایش کنید. به علاوه می‌توانید نمره اسپم ایمیلتان را قبل از ارسال آن مشاهده کنید تا قابلیت تحویل ایمیل را بهتر کنید. ابزار SendLoop دارای لیست عالی، ویژگی‌های مدیریت ایمیل و تجزیه و تحلیل حرفه‌ای در مورد کمپین‌های ایمیل است.

CoSchedule Subject Line Tester، ابزار ارسال انبوه ایمیل رایگان

 

ابزار ارسال انبوه ایمیل رایگان

 

این ابزار به صورت کاملا رایگان ارائه شده است و لازم نیست هیچ پولی بابت استفاده از آن پرداخته شود. پنل ایمیل مارکتینگ رایگان CoSchedule به نرم‌افزار بازاریابی محتوا معروف است اما ابزار تستر ایمیل آن، یکی از مفیدترین ابزارهای رایگان بازاریابی ایمیل است. تنها هدف این ابزار کمک به ایجاد خطوط موضوعی برای رسیدن نرخ تبدیل بهتر است. در ادامه نحوه نمره‌دهی به خطوط موضوعی شما آورده شده است:

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ ایرانی

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ | بازاریابی ایمیلی

 

سرویس نجوا، بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی

سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی است که قبلا برای ارسال پوش نوتیفیکیشن از آن استفاده می‌شد. بهترین و کیفی‌ترین امکانات در این ابزار قرار داده شده است و هیچ کمبودی نسبت به ابزارهای بین‌المللی ندارد. حتی قیمت آن نیز نسبت به آن‌ها کمتر است. اگر بخواهیم مزایای این ابزار را در چند جمله خلاصه کنیم، به عبارت‌های زیر می‌رسیم:

سرویس ایمیل مارکتینگ میل چی

میل چی، یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی ایمیلی ایرانی است. این ابزار اولین سرویس خدمات‌رسانی برای کاربران ایرانی بود و هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کار با این ابزار نیاز به تخصص خاصی ندارید و می‌توانید به راحتی ایمیل‌های متنوع و زیبایی طراحی کنید. این برنامه خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

سرویس بازاریابی ایمیلی پاکت

ابزار پاکت، یکی دیگر از سرویس‌های بسیار عالی و قوی ایمیل مارکتینگ در ایران است. این ابزار کمک می‌کند تا از ابزارهای خارجی با قیمت ریالی و کمتر استفاده کنید. خدمات فوق‌العاده، ویژه و منحصربه‌فرد این ابزار در ادامه معرفی شده است:

 

نکات کلیدی

بهترین ابزارهای خارجی ایمیل مارکتینگ

بهترین ابزارهای ایرانی ایمیل مارکتینگ

 

منبع: influencermarketinghub | najva | khateyek

 

جمع بندی:

در این مقاله چند مورد از مهم‌ترین ابزارهای رایگان و پرداختی ایرانی و خارجی را معرفی کردیم. استفاده از این ابزارها در کمپین‌های ایمیل مارکتینگ الزامی است و کار شما را بسیار راحت می‌کند. کار با این ابزارها راحت است و معمولا بخش رایگان آن کار شما را راه‌ می‌اندازد. اما اگر تعداد مشترکین زیادی داشتید، می‌توانید از قسمت پرداختی هر ابزاری که مایل بودید، استفاده کنید. امیدواریم این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی در این رابطه به شما بدهد. در صورتی که سوال یا مشکلی داشتید، با همکاران ما در عظیم مدیا به اشتراک بگذارید. اگر از این مقاله راضی بودید، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

HubSpot Email Marketing؛ Sender؛ Sendinblue؛ Omnisend؛ SendPulse؛ Benchmark Email؛ Mailchimp؛ MailerLite.

6 روش عملی برای یافتن ایمیل‌های تبلیغاتی وجود دارد: جمع‌آوری ایمیل‌ها با تبلیغات فیس‌بوک؛ جمع‌آوری ایمیل‌ها از طریق ایمیل‌های سفارشی؛ جمع‌آوری ایمیل‌ها از طریق جذب لید و مشتریان احتمالی؛ میزبانی وبینارهای رایگان برای جمع آوری ایمیل‌ها؛ جمع‌آوری ایمیل‌ها به وسیله اشتراک‌گذاری لینک‌ها از طریق محتوای جذاب، تصویری و ... در شبکه‌های اجتماعی؛ جمع‌آوری ابزارهای جستجوی ایمیل یا ایمیل‌یاب.

ابزار MorphyMail یکی از نرم‌افزارهای بازاریابی ایمیلی با ارائه خدمات 100% رایگان است. با استفاده از این ابزار می‌توانید ایمیل‌های انبوه و نامحدود را برای همیشه و به صورت رایگان ایجاد، ارسال و ردیابی کنید.

مرحله 1: یک سرویس ارسال ایمیل انبوه قابل اعتماد انتخاب کنید؛ مرحله 2: یکی از پلن‌های خاص با قیمت مناسب را انتخاب کنید؛ مرحله 3: لیست ایمیل مشترکین خود را جمع‌آوری کنید و آن‌ها را بارگذاری کنید؛ مرحله 4: یک الگو برای ارسال ایمیل‌هایتان ایجاد کنید؛ مرحله 5: یک کمپین ایمیل راه‌اندازی کنید؛ مرحله 6: آمار و تحلیل‌ها را ردیابی کنید.

با این روش‌ها مخاطبین به شما اعتماد می‌کنند و ایمیل خود را در اختیار شما قرار می‌دهند: منابع مفید را ارائه دهید؛ فیلم‌های آموزشی رایگان ارائه دهید؛ ثبت نام خبرنامه خود را در همه بخش‌های وب‌سایتتان ارتقا دهید؛ برای تبلیغ پیشنهادهای ویژه از پنجره های بازشو (pop-up) استفاده کنید. مسابقات مختلف راه‌اندازی کنید.

برچسب ها:

نسرین نجفی پور

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

نظرات