از کدام مشاوره دیجیتال مارکتینگ کمک بگیریم؟

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 24 مهر، 1400 تاریخ آپدیت: 24 مهر، 1401 نویسنده: نسرین نجفی پور

از کدام مشاوره دیجیتال مارکتینگ کمک بگیریم؟

آیا شما هم برای فروش محصول و خدماتتان به دنبال یک روش پربازده هستید؟ خیلی از روش‌ها و تبلیغاتی که قبلا انجام داده‌اید به نتیجه نرسیده است؟ دوست دارید مشتریان بیشتری داشته باشید؟ از رقبا عقب نمانید و در فضای آنلاین فعالیت کنید؟ خب پس معطل نکنید! اگر امروز کسب و کار خود را وارد فضای دیجیتال نکنید، بعدها پشیمان خواهید شد! چون یکی از مهم‌ترین مراحل موفقیت در بیزینس، حضور در فضای آنلاین و دیجیتالی کردن کسب و کار است. به همین دلیل برای رسیدن به این هدف، به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید!

به هر حال محیط کسب و کارها آنقدر پیچیده و رقابتی است و رقبا در تلاش برای جذب مشتری هستند که شما برای رسیدن به مشتریان بیشتر به بازاریابی موثرتری نسبت به رقبا نیاز دارید.

حتما شما هم قبول دارید که امروز همه افراد از یک دختر بچه 9 ساله تا پدربزرگ 75 ساله، همه یک گوشی هوشمند در دست دارند. با وجود پاندمی کرونا هم این همزیستی با گوشی بسیار بیشتر از قبل شده است؛ به همین دلیل پیدا کردن مشتری در فضای آنلاین خیلی راحت است.

از طرفی عادات مردم هم تغییر کرده است و خیلی از افراد دیگر حاضر نیستند حتی برای خریدهای کوچکشان به در مغازه بروند و همه چیز را حاضر و آماده سفارش می‌دهند و درب منزل تحویل می‌گیرند. حتی به دلیل خارج نشدن خیلی از افراد از خانه، تبلیغات آفلاین هم دیگر پاسخگو نیست و تنها راه شما برای رسیدن به مشتری بیشتر، حضور در فضای وب، موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی است.

اگر می‌خواهید روابط خود را با مشتریان فعلی و آینده بهبود ببخشید، بازارهای بیشتری را هدف قرار دهید، رقبا را بشناسید و جایگاه خود را با آن‌ها مقایسه کنید، باید از یک مشاور بازاریابی اینترنتی کمک بگیرید. در ادامه همه آنچه در این زمینه نیاز دارید بدانید را گفته‌ایم. با من همراه باشید تا با یکی از بهترین تیم‌های بازاریابی دیجیتال آشنا شوید و همه چیز را در مورد مشاور بازاریابی دیجیتال بدانید.

 

مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

Digital Marketing Consulting | مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

اجازه دهید در ابتدا در مورد بازاریابی دیجیتال صحبت کنیم. بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به مشاغل اجازه می‌دهد تا از کانال‌های مختلف مانند وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی برای هدف گیری مشتریان خود استفاده کنند. در این روش از آخرین ابزارهای بازاریابی، فناوری و ترندها استفاده می‌شود و باعث افزایش فروش محصولات و خدمات خواهد شد.

پس احتمالا الان می‌توانید مشاور دیجیتال مارکتینگ را بشناسید! بله، یک مشاور بازاریابی دیجیتال فرد متخصصی است که از کانال‌های بازاریابی آنلاین برای هدایت سازمان، برند و افزایش فروش استفاده می‌کند. مشاوران بازاریابی با توجه به نیاز سازمان خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند. برخی فقط کمپین‌های بازاریابی خاصی را اداره می‌کنند و برخی دیگر از ابتدا تا انتها بر همه استراتژی‌های بازاریابی شرکت شما نظارت می‌کنند.

اما یک مشاور بازاریابی دیجیتال صرف نظر از دامنه خدماتی که انتخاب می‌کنید، مسئول راه‌اندازی کمپین‌های مناسب برای رسیدن به اهداف سازمان شما است. علاوه بر این یک مشاور بر اساس مخاطبان موردنظر شما و محصول و خدماتی که ارائه می‌دهید، کانال‌های بازاریابی مناسب را انتخاب کند.

به این ترتیب شما می‌توانید آگاهی از برند و محصولاتتان را افزایش دهید، لیدهای بیشتری تولید کنید و فروشتان را افزایش دهید. مشاوران برتر بازاریابی دیجیتال معمولا سابقه زیادی در بازاریابی، تبلیغات و تجزیه و تحلیل داده‌ها دارند و کپی رایترهای خوبی هم هستند. علاوه بر این در ارتباطات بصری و روابط عمومی هم مهارت دارند و همواره در حال بررسی ترندها، جدیدترین ابزارها و بهترین شیوه‌های بازاریابی آنلاین و استفاده از آن‌ها هستند.

مهم‌تر از همه با روانشناسی رفتار مصرف‌کننده آشنا هستند تا کمپین‌هایی طراحی کنند که در عین حال که هیچ فشاری به مخاطبان وارد نمی‌کنند، آن‌ها را وادار به اقدام کنند. یک مشاور بازاریابی اینترنتی می‌تواند داده‌ها را تجزیه و تحلیل کند، از ابزارهای گوگل مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول استفاده کند و همواره بهترین پیشنهادها را بر اساس بودجه و اهداف سازمان ارائه دهد.

امروز که اکثر افراد جامعه گوشی هوشمند و دارند طبق آمارهای جدید به طور میانگین 4.8 ساعت از شبانه‌روز را پای تلفن‌های هوشمند خود می‌گذرانند، تبلیغات هدفمند از طریق شبکه‌های اجتماعی، وبسایت و به طور کلی در بستر گوشی‌های هوشمند، به کسب و کارها کمک می‌کند تا در میدان رقابت با سایر کسب و کارها پیروز شوند.

در کل مشاور بازاریابی دیجیتال شش ویژگی مهم دارد:

و حضور یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باعث می‌شود سازمان شما:

 

چرا باید از خدمات مشاور دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد؟

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

همانطور که گفتیم حضور در فضای دیجیتال به نفع کسب و کارها است و مزایای زیادی برای آن‌ها دارد. این کار باعث می‌شود:

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت این است که فعالیت‌ها و وظایف بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ باید در راستای اهداف اصلی شرکت انجام شوند. بنابراین توانایی تدوین اهداف صحیح و قابل دستیابی برای کسب و کارها اهمیت زیادی دارد؛ اما اگر مشاور فروش اینترنتی تجربه و تخصص لازم را نداشته باشد، با تدوین اهداف غیر واقعی و دور از دسترس، علاوه بر اینکه صاحبان کسب و کار را در رسیدن به اهداف سازمانی ناکام می‌گذارد، باعث نارضایتی مشتریان هم می‌شود.

یکی دیگر از دلایل اهمیت بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز، تعداد بالای کاربران فعال در اینترنت است. طبق آمارها:

این آمارها جهانی است ولی در ایران هم آمار بالایی وجود دارد. مثلا:

یکی از کاربردهای مهم مشاور دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای کوچک پرسود خانگی و به خصوص مشاغلی است که با اینترنت و فضای دیجیتال سر و کار دارند. مشاوران در این زمینه اطلاعات خوبی دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا کسب و کاری پرسود و آینده دار راه بیندازید.

تیم عظیم مدیا با چندین سال سابقه، بهترین خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ را ارائه می‌دهد. می‌توانید به صورت تلفنی یا حضوری از خدمات تیم سئو و بازاریابی اینترنتی مطلع شوید. 

 

وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 

Duties of Digital Marketing Consultant | مشاور بازاریابی اینترنتی یا مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

وظیفه مشاور دیجیتال مارکتینگ این است که کسب و کار شما را بررسی و تجزیه و تحلیل کرده و با توجه به مخاطب و بازار هدف، بودجه در اختیار، زمان موردنظر و اهداف سازمان، مناسب‌ترین استراتژی را برای بازاریابی آنلاین انتخاب کند و ارائه دهد.

گستره کاری یک مشاور بازاریابی دیجیتال خیلی وسیع است و در یکی دو جمله نمی‌گنجد. در ادامه انواع وظایف یک مشاور بازاریابی دیجیتال را به طور خلاصه معرفی کرده‌ایم:

 

مهارت‌های یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

مهارت های یک مشاور دیجیتال مارکتینگ

 

خیلی از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، کارها را به طور تجربی یاد گرفته‌اند. برخی هم مدارک آکادمیک دارند. به هر حال یک مشاور یا تیم مشاوره مارکتینگ به مهارت‌های خاصی نیاز دارند که در ادامه به طور خلاصه و تیتروار معرفی شده‌اند:

نقش مشاوره دیجیتال مارکتینگ این است که بازار هدف را شناسایی کند و مشتریان بیشتری جذب کند تا سرمایه شما سریع‌تر برگردد. هر چقدر سازمان شما استراتژی‌ها و هدف‌گذاری‌های دقیق‌تری داشته باشد، احتمال موفقیت آن در بین رقبا بیشتر است. در ضمن مشاور کسب و کار شما را تحلیل می‌کند و بهترین ابزارهای ممکن را پیشنهاد و ارائه می‌کند.

برای کسب اطلاع از هزینه و شرایط مشاوره سئو سایت، با ما تماس بگیرید.

 

انواع فعالیت‌های مربوط به دیجیتال مارکتینگ : مشاور بازاریابی دیجیتال در چه حوزه‌هایی تخصص دارد؟

 

Digital Marketing | بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

 

دیجیتال مارکتینگ حوزه‌ها و فعالیت‌هایی متعددی دارد و فرد یا تیمی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، باید دانش، تخصص و توانایی کافی برای فعالیت در این زمینه‌ها را داشته باشند:

در دل همه این روش‌ها تجربه کاربری اهمیت زیادی دارد. یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ باید بتواند در هر یک از این مقوله‌ها حس خوبی در ذهن مخاطب ایجاد کند تا با جذب لیدها و مشتریان بیشتر، فروش بیشتری برای شما رقم بزند.

فرآیند مشاوره بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ای منسجم تنظیم کرده و کارها را به بهترین نحو انجام دهید. یک مشاور هزینه موجود و زمان را در نظر می‌گیرد و برنامه‌ریزی درستی برای رسیدن به اهداف پیشنهاد می‌دهد.

 

کدام کسب و کارها به مشاور بازاریابی دیجیتال نیاز دارند؟

برخی تصور می‌کنند که برای رشد بیزینس نوپای خودشان نیازی به کمک گرفتن از یک مشاور یا Digital Marketing Consultant ندارند و همین که یک پیج اینستاگرام راه بیندازند و شروع به پست و استوری گذاشتن در آن کنند، کافی است. اما واقعیت این است که همین کار هم نیاز به تخصص دارد و باید با افراد باتجربه در این زمینه مشورت کنید.

در عین حال باید توجه کنید که اگر می‌خواهید حضور قوی و موفقی در فضای آنلاین داشته باشید، طراحی وب‌سایت را هم در نظر داشته باشید. ممکن است خیلی از رقبای شما هنوز در این فضا حضور قوی نداشته باشند – که البته خیلی بعید است! -. اما به هر حال در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، از فروش وسایل الکترونیکی گرفته تا بازاریابی اینترنتی لوازم آرایشی و فروش نرم افزار و خدمات مختلف، می‌توانید وب‌سایت و پیج شبکه اجتماعی خودتان را به حرفه‌ای ترین شکل ممکن داشته باشید.

پس تقریبا مدیران همه کسب و کارها – از یک استارتاپ کوچک گرفته تا کمپانی‌های بزرگ بین‌المللی - به چنین مشاوره‌ای نیاز دارند. اما برخی مشاغل بیشترین نیاز را به حضور در این فضا دارند. مثلا شرکت‌هایی که:

مشاغل به کمک مشاور بازاریابی دیجیتال می‌توانند تجارت خود را گسترش داده و به بازارهای جدید راه پیدا کنند، به موفقیت‌های بیشتری برسند و درآمد خود را افزایش دهند.

همکاری با یک مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به کسب و کارهایی که مهارت‌ها و دانش لازم برای رسیدگی به نیازهای بازاریابی دیجیتال را ندارند، کمک کند تا از یک استراتژی قوی با اهداف قابل دستیابی برخوردار شوند و سریع‌تر پیشرفت کنند. دقیقا همان کاری که تیم عظیم مدیا تا به حال برای مشتریان خود انجام داده است.

 

شما به دلایل زیر نیاز به مشاور بازاریابی دیجیتال دارید!

 

چه انتظاری از مشاور دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم؟

 

Sales consuler | مشاور فروش اینترنتی یا مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

تا به اینجا مهارت‌ها و وظایف مشاور بازاریابی دیجیتال را شناختید و دلایل استخدام این فرد یا تیم مشاوره مارکتینگ را هم می‌دانید. اما وقتی چنین تیمی را استخدام می‌کنید، باید چه انتظاری از آن داشته باشید؟ در ادامه انتظارات لازم را به طور خلاصه آورده‌ایم:

شما به عنوان کارفرما باید انتظاراتی از مشاوره دیجیتال مارکتینگ داشته باشید؛ اما فراوش نکنید که استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال معمولا زمان‌بر است و نباید انتظار نداشته باشید که فروش و مشارکت مشتریان شما بلافاصله افزایش پیدا کند. مثلا ممکن است برای دیدن نتایج به شش ماه زمان احتیاج داشته باشید و عجله برای دیدن نتایج در این زمینه اصلا قابل قبول نیست!

به طور مثال اگر از روش‌های ارگانیک برای اجرای کمپین‌های خود استفاده می‌کنید، باید صبر بیشتری به خرج دهید؛ چون این روش مدت بیشتری نسبت به تبلیغات پولی صرف می‌کند. در واقع تنها سرمایه‌گذاری واقعی برای کمپین های ارگانیک، مقدار زیادی زمان است.

 

چه زمانی یک مشاور دیجیتال مارکتینگ استخدام کنیم؟

 

Hiring a Digital Marketing Consultant | مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

همه کسب و کارها در دنیای امروز باید وارد فضای آنلاین شوند، وگرنه از رقبا جا می‌مانند. مهم نیست که شما در چه زمینه‌ای کار می‌کنید، برای تبلیغات سالن زیبایی خودتان یا فروختن محصولاتتان به حضور در فضای دیجیتال نیاز دارید. پس نمی‌توان زمان مشخصی برای حضور در این فضا و استخدام یک مشاور تعیین کرد. هر چه زودتر، بهتر!

قبل از اینکه با مشاور مارکتینگ یا تیم مشاوره دیجیتال مارکتینگ صحبت کنید و او را استخدام کنید، حتما اهدافتان را تعیین کنید و ببینید چقدر بودجه برای سرمایه‌گذاری در این زمینه دارید. اگر نشانه‌های زیر را در کسب و کارتان مشاهده می‌کنید، باید هر چه سریع‌تر یک مشاور بازاریابی دیجیتال خبره استخدام کنید:

  1. وقتی تغییر مثبتی در یافتن لیدها یا سرنخ‌ها و فروش تجربه نمی‌کنید. (با وجود اینکه سعی کرده‌اید استراتژی‌های متفاوتی را پیاده کنید)
  2. وقتی با تیم کوچکی کار می‌کنید که دیگر نتیجه لازم را برای شما ندارد
  3. وقتی تیم شما فاقد تخصص و دانش در زمینه توسعه کمپین‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین است.
  4. وقتی می‌خواهید برند شخصی خود را راه بیندازید و روش کار را نمی‌دانید.

 

برای درخواست مشاوره سئو به چه نکاتی دقت کنیم؟

فراموش نکنید که بازاریابی دیجیتال یک انتخاب خیلی مهم و سرمایه‌گذاری بلندمدت است و باید مطمئن شوید که بهترین تیم مشاوره را بر اساس نیازها و اهداف کسب و کار خود استخدام کنید.

می‌توانید با یک تیم کاربلد مانند تیم خدمات سئو و مشاوره دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا همکاری کنید تا اهدافتان خیلی ساده و سریع رنگ واقعیت به خود بگیرند.

وقتی قصد دارید تیم مشاوره خود را انتخاب کنید، باید به این نکات دقت کنید:

  1. نیازها و اهداف کسب و کارتان را تعیین کنید
  2. اهدافتان را SMART کنید

یعنی اهداف شما خاص، اندازه‌گیری شده، زمان‌بندی شده، قابل دسترس و واقعی باشد. ‌

مثلا هدف شما می‌تواند "رسیدن به افزایش 50 درصدی فروش در طول یک سال باشد."

این هدف همه ویژگی‌های موردنظر را دارد. البته این هدف خیلی ساده بود و شما با توجه به اهداف سازمانی خودتان موارد بیشتری را در نظر می‌گیرید.

 

تفاوت بین متخصص بازاریابی دیجیتال، مدیر بازاریابی دیجیتال و مشاور بازاریابی دیجیتال چیست؟

کسی که مشاوره دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد، لزوما تخصصی در این زمینه ندارد؛ البته ممکن است تخصص هم داشته باشد، اما بیشتر از لحاظ تجربی با این مقوله آشنا است و تفاوت‌هایی با یک متخصص دیجیتال مارکتینگ دارد. در ادامه تفاوت‌های این سه مورد را به طور خلاصه بررسی می‌کنیم:

اما مشاور بازاریابی دیجیتال کسی است که:

 

چگونه بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم؟

 

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا

 

به هر حال با همه صحبت‌هایی که کردیم، واضح است که حضور در دنیای دیجیتالی چقدر اهمیت دارد. دنیای امروز، دنیای تغییرات سریع و تحولات پی در پی است و در این فضا عقب ماندن از رقبا، فرصتی برای جبران باقی نمی‌گذارد. به همین دلیل باید خیلی سریع به دنبال راهی برای ورود کسب و کار خود به دنیای اینترنت و دیجیتال باشیم و مسلما برای حضور در این فضا به یک مشاور زبده نیاز داریم.

موفقیت در کسب و کار اتفاقی نیست و با انتخاب یک مشاور مناسب نتیجه عالی در انتظار شما خواهد بود.

 

ابزارهای متنوع دیجیتال مارکتینگ

تیم عظیم مدیا با سال‌ها تجربه و توسعه آنلاین کسب و کارهای مختلف، یک انتخاب مناسب برای حضور شما در این فضا است.

تیم مشاوره دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا:

خدمات عظیم مدیا شامل:

تیم عظیم مدیا برای کمک به شما در زمینه‌های مختلف بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ آماده است. برای دریافت مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ و آگاهی از تعرفه مشاوره بازاریابی و فروش با ما تماس بگیرید.

تجربه‌ای در مورد استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ داشته‌اید؟ آیا تا به حال کسب و کار آنلاین خودتان را راه انداخته‌اید؟ نظرات، پیشنهادات و تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید. 

 

منبع

digitalagencynetwork | betterteam | jobdescriptionandresumeexamples | kevintpayne | freelancermap | smekdigital | reliablesoft

جمع بندی:

سوالات متداول

مشاور بازاریابی دیجیتال کسی است که استراتژی بازاریابی دیجیتال را طراحی می‌کند و وظیفه نظارت بر کار سایر متخصصان بازاریابی را که روی اجرای استراتژی بازاریابی کار می‌کنند، دارد.

مشاوران بازاریابی دیجیتال بر اساس نوع شرکت و محصول، وظایف متنوعی دارند. اما مهم‌ترین نقش آن‌ها، ایجاد پل ارتباطی بین مشاغل و دنیای آنلاین است و با ارائه بهترین راه برای رسیدن به مشتریان بیشتر، به کسب و کارها کمک می‌کنند محصولات و خدمات خود را بفروشند. آن‌ها موثرترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی محصولات یا خدمات را با استفاده از فناوری‌های مختلف شناسایی می‌کنند. استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را توسعه می‌دهند، پیشنهاداتی برای بهبود استراتژی‌های موجود ارائه می‌دهند و فرصت‌هایی را برای افزایش تعامل با مشتریان شناسایی می‌کنند.

بازاریابی دیجیتال مانند هر کار دیگری است و نمی‌توان به قطعیت در مورد سادگی یا دشواری آن نظر داد. اما این شغل به خلاقیت، ایده و تلاش زیادی نیاز دارد و مشاوران باید همواره در حال یادگیری باشند. یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ باید همواره مهارت‌های جدید را بیاموزد، درک عمیقی از بازار و مخاطبان داشته باشد و چشم‌اندازهای دنیای دیجیتالی اینترنت را ببیند.

واقعیت این است که یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای، درآمد خوبی به دست می‌آورد. افراد مختلف با هر سطح از توانایی می‌توانند وارد این شغل شوند و کم کم با یادگیری بیشتر، درآمدهای فوق‌العاده‌ای به دست آورند. اگر یک فرد بتواند به صورت فریلنس کار کند و پروژه‌های متعددی بگیرد، حقوق بیشتری هم به دست می‌آورد. اما به روز بودن و تلاش زیاد، دو مورد از الزامات این شغل است.

مشاور دیجیتال مارکتینگ یا مشاور بازاریابی دیجیتال، فردی است که در زمینه بازاریابی تجربه زیادی دارد. مشاور برای معرفی محصولات و خدمات سازمان‌ها و بازاریابی و تبلیغات آن‌ها روش‌هایی ارائه می‌دهد و از انواع کانال‌های آنلاین برای انجام این کار استفاده می‌کند.

1. از حل مسئله لذت ببرید 2. باید بتوانید ارائه دهید و از ارائه‌ دیگران نهایت استفاده را ببرید 3. مهارت‌های ارتباطی خوبی داشته باشید 4. انعطاف‌پذیر باشید 5. مشتری را در اولویت قرار دهید 6. کارشناس مدیریت تغییر باشید (یعنی بتوانید تغییر ایجاد کنید و تغییرات را مدیریت کنید)

برای دانستن این موضوع مهم باید بررسی‌های لازم در مورد بازار موردنظر، مخاطبان، علایق آن‌ها، شبکه اجتماعی موردنظرشان و ... انجام شود. در نهایت بر این اساس تصمیم گرفته می‌شود؛ زیرا هر یک از شبکه‌های اجتماعی مخاطبین و فضای خاص خود را دارد و تنها برای برخی از کسب و کارها مناسب است.

اولین کاری که برای ورود بیزینس خود به دنیای اینترنت و دیجیتال انجام می‌دهید، داشتن محصول یا خدمات و طراحی یک وب‌سایت برای ارائه آن‌ها است. سپس روی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو کار می‌کنید تا لیدهای بیشتری وارد سایت شما شوند. از طریق تبلیغات در گوگل، تبلیغات کلیکی و ... لیدها و مشتریان بیشتری جذب می‌کنید.

1. تجربه کافی در زمینه دیجیتال مارکتینگ 2. دانش کافی در مورد تولید سرنخ 3. کار با ابزارهای بازاریابی دیجیتال 4. فعالیت و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی 5. به کارگیری بهترین و جدیدترین روش‌های سئو 6. توانایی تجزیه و تحلیل داده‌ها 7. داشتن تخصص به روز از بهترین شیوه‌ها و آخرین ترندها در بازاریابی آنلاین 8. آگاهی از پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی محبوب و نحوه عملکرد آنها 9. توانایی تشخیص روندهای بازاریابی دیجیتال 10. مهارت‌های رایانه‌ای و سواد اینترنتی 11. مهارت‌های تبلیغاتی، کپی رایتینگ 12. مهارت‌های تحلیلی و حل مسئله قوی 13. مهارت‌های سازمانی، مدیریت زمان و مدیریت پروژه

1. آنالیز و تحلیل رقبا 2. طراحی مدل کسب و کار یا بهبود آن 3. بررسی و شناخت بازار هدف 4. تعریف پرسونای مخاطب 5. طراحی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ 6. طراحی و برنامه‌ریزی برای تولید محتوا 7. تدوین استراتژی برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی 8. طراحی برنامه برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو) 9. و به طور کلی تدوین برنامه جامع بازاریابی و ارائه راهکارهای دیجیتال مارکتینگ برای افزایش فروش و توسعه بیزینس

کافی است روی لینک تماس با ما کلیک کنید و وارد بخش تماس با ما شوید و از طریق یکی از روش‌ها برای تماس با تیم عظیم مدیا تماس بگیرید.

یک مشاور تجربه بالاتری نسبت به فرد متخصص دارد. متخصص دیجیتال مارکتینگ معمولا کارآفرین است و کارمندان مختلفی دارد که هر یک در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. اما مشاور بازاریابی دیجیتال در زمینه بازاریابی به کسب و کارها مشاوره می‌دهد و معمولا به صورت مستقل کار می‌کند و وابسته به شرکت خاصی نیست. مشاور دیجیتال مارکتینگ معمولا کارمزد ساعتی یا پروژه‌ای دریافت می‌کند و حقوق ثابتی ندارد.

برچسب ها:

نسرین نجفی پور

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

نظرات

مینا
2 سال پیش
سلام من یک محتوای آموزشی تولید کردم در واقع یک کتابی نوشتم و چند سال ب صورت مجازی تدریس کردم و بازخورد خیلی خوبی داشته. من نمیدونم چطور تبلیغات اینترنتی رو گسترش بدم و این کتاب رو معرفی کنم برای فروش. واقعا عالی هست اما هیچ کس خبر نداره. من یک سایت میخوام راه اندازی کنم تا کتاب رو معرفی کنم و  پی دی اف کتاب رو رو بفروشم. آیا موفق میشم  ؟؟ اعتماد میکنن برای خرید؟؟چطور تبلیغ سایتم رو بکنم؟؟   کتاب رو هنوز با تیراژ بالاتر چاپ نکردم چون نمیدونم کجا ارائه بدم.
پاسخ دهی
ادمین عظیم مدیا
2 سال پیش
سلام وقت شما بخیر
لطفا برای اینکه بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم با شماره هایی که در صفحه ارتباط با ما هست باهامون در تماس باشین.
پاسخ دهی
مارال خوشبین
2 سال پیش
تو قسمتی که گفتین کی باید به مشاوره دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنیم راجه به برد شخصی گفتین. این قضیه چقدر یتونه مهم باشه تو کسب و کارمون؟
پاسخ دهی
ادمین عظیم مدیا
2 سال پیش
سلام دوست عزیز
فکر کنم برند شخصی منظورتون هست. برای اینکه اطلاعات خوبی بتونین در رابطه با پرسونال برند و اهمیت اون داشته باشین بهتون توصیه میکنم مقاله <a href="https://www.azim.media/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af%db%8c%d9%86%da%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c/">پرسونال برند چیست</a> ما رو مطالعه کنین.
پاسخ دهی
سیم کارت 0912 کارکرده
2 سال پیش
محتوای کامل  و جالبی بود و موفق باشید و خسته نباشید
پاسخ دهی
احمد کابلی
2 سال پیش
سلام و عرش ادب. شما که مشاوره دیجیتال مارکتینگ میدید میتونید بنده رو راهنمایی کنید و یک سری مشاغلی که از اول در همین دنیای دیجیتال باید شروع بشند و آینده ی خوبی دارند معرفی کنید؟ ممنون میشم
پاسخ دهی
ادمین عظیم مدیا
2 سال پیش
سلام دوست عزیز
اتفاقا مقاله ای در این رابطه منتشر کردیم که مربوط به <a href="https://www.azim.media/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF/">کسب و کارهای کوچک پرسود</a> با نگاهی به آینده هست. یعنی مشاغلی که حداقل تا 10 سال آینده بازار کار خوبی خواهند داشت و به واسطه ی دیجیتالی شدن زندگی هامون شکل گرفتن و رشد می کنن.
پاسخ دهی
شادی زمردی
2 سال پیش
یه خورده برای من موضوع تحول دیجیتال و کلا دیجیتالی شدن گنگ هست. میدونم باید وارد دنیای مجازی بشم و از مشاوره های دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرم ولی اول دوست دارم اطلاعاتم رو بیشتر کنم.
پاسخ دهی
ادمین عظیم مدیا
2 سال پیش
سلام دوست عزیز
تحول دیجیتال تعریف ساده ای داره، ورود همه جانبه ی کسب و کار شما به فضای دیجیتال! اما برای اینکه اطلاعات دقیق تری داشته باشین به مقاله <a href="https://www.azim.media/%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-8-%D9%85%D8%AB%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C/">تحول دیجیتال</a> چیست سر بزنین.
پاسخ دهی