تأثیر تکنولوژی بر توسعه کسب و کار | تکنولوژی جدید فولکس واگن

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 11 اسفند، 1399 تاریخ آپدیت: 24 مهر، 1401 نویسنده: تیم تولید محتوا

تأثیر تکنولوژی بر توسعه کسب و کار | تکنولوژی جدید فولکس واگن

 

فولکس ‌واگن یکی از بزرگ‌ترین شرکت های خودروسازی در جهان است. فولکس‌ واگن در زبان آلمانی به معنای خودروی مردم است. این برند در سال ۲۰۱۱ پس از تویوتا، به‌ عنوان دومین خودروساز بزرگ جهان مطرح شد. تکنولوژی جدید فولکس واگن این کمپانی آلمانی تبار را در سال ۲۰۱۷ به پرفروش‌ترین خودروساز جهان تبدیل کرد. گروه فولکس ‌واگن مالک برندهای آئودی، مان، اسکانیا، پورشه، فولکس ‌واگن، سیات، اشکودا، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، ایتال‌ دیزاین و دوکاتی است که در بیشتر کشورهای دنیا، کارخانه دارد.

 

5 نوآوری فنی در محصولات فولکس واگن

از سال 1937، شرکت فولکس واگن همواره ایده‌های تازه و پیشگامانه را در اختیار جهانیان قرار داده است. این کمپانی بین سال های 2013 تا 2014 حدود 13.5 میلیارد دلار صرفاً جهت تحقیق و توسعه، هزینه کرده است.

 

5 نوآوری فنی در محصولات فولکس واگن

 

استنلی که اکنون در موزه ملی هوافضای اسمیتسونین در واشنگتن دی‌سی اقامت دارد، در سال 2005 در چالش بزرگ وزارت دفاع ایالات متحده بین وسایل نقلیه خودران، برنده چالش شد. همانطور که حدس زده‌اید استنلی نام یک ماشین است. به طور دقیق یک توارگ 2004. استنلی با استفاده از یک دوربین اسکن سه بعدی پیشرفته همراه با سیستم GPS، یک مسیر طاقت فرسا را در کویر موهاوی طی کرد و سایر رقبا را پشت‌ سر گذاشت. استنلی با شش ساعت و 54 دقیقه، ده دقیقه کمتر از نایب‌قهرمان، در مسابقه پیروز شد. جانشین استنلی، یک پاسات 2006 به نام جونیور، در سال 2007 نیز دوباره برنده مسابقه شد.

 

فناوری تعلیق فعال در فولکس واگن

 

فناوری‌های تعلیق فعال، در طی چند دهه گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند؛ اما تعداد کمی از آنها می‌توانند با کنترل و دقت سیستم کنترل شاسی تطبیقی فولکس واگن مطابقت داشته باشند. فناوری‌های تعلیق با شناسایی تغییرات محیط جاده، در کمتر از میلی ثانیه به تغییرات، واکنش نشان می‌دهند. آنچه که فولکس واگن را از رقبا متمایز می‌کند این است که پروفایل های دقیق تنظیم شده‌ای دارد که با فشار یک دکمه می‌توانید نوع سواری را تغییر دهید. برای رانندگی معمولی می‌توانید تنظیمات "معمولی" را انتخاب کنید تا هنگام عبور از روی دست‌اندازها شوک و حرکت خودرو کاهش پیدا کند و با تنظیم در حالت "اسپرت" ترمزگیری و شتاب گیری خودرو را افزایش دهید.

با توسعه کسب و کار، فولکس واگن مدل XL1 یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروهای جهان شناخته شده است. موتور کوچک دو سیلندر دیزلی 1 لیتری آن فقط 2.0 لیتر در 100 کیلومتر، سوخت استفاده می‌کند. این راندمان همراه با موتور الکتریکی، به 0.9 لیتر در 100 کیلومتر افزایش می‌یابد. حتی اگر سیلندر کوچک دوقلو فقط 55 کیلووات تولید کند، وزن سبک 795 کیلوگرم آن اجازه می‌دهد تا در 11.9 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت برسد. فولکس واگن XL اسپرت نوید قدرت بیشتری را می‌دهد و از قدرت موتور دو سیلندری Ducati 1199 Superleggera بهره می‌برد. فقط 250 دستگاه از این مدل ساخته شده است که با استفاده از سیستم قرعه‌کشی به فروش می‌رسند.

فولکس واگن در نمایشگاه لوازم الکترونیکی سال 2015 در لاس‌وگاس، از کانسپت آر‌گلف‌تاچ رونمایی کرد. در حالی که این وسیله نقلیه از نظر ظاهری به نظر معمولی بود؛ اما داخل آن ویژگی‌های خاصی داشت. سه صفحه LCD با رزولوشن بالا، به معنای واقعی کل عملکرد و اطلاعات خودرو را کنترل و نمایش می‌دهند. دو صفحه نمایش، عملکرد سیستم سرگرمی و سیستم کنترل اچ‌وی‌ای‌سی (HVAC) را برعهده دارند. صفحه نمایش کوچک‌تر به کنترل آب و هوا و صدا اختصاص دارد.

شاید این صفحه نمایش‌ها چیز جدیدی به نظر نرسند؛ اما آنچه آنها را از سایر صفحه نمایشگرها متمایز می‌کند این است که لمس آنها کاملاً اختیاری است. دوربین‌های نصب شده در سرتاسر خودرو به راننده این اجازه را می‌دهد تا به جای فشار دکمه‌ها و لکه‌دار کردن صفحه نمایش‌ها و برداشتن چشم از جاده، از حرکاتی مانند اشاره دست استفاده کنند. با این تکنولوژی جدید برای باز کردن سانروف، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دست خود را بالا نگه دارید و تظاهر کنید شیشه را به عقب فشار می دهید. برای تنظیم صندلی، دست خود را در زیر آن قرار دهید و از حرکات برای نشان دادن جهت، استفاده کنید.

همه این ویژگی‌ها به راحتی می‌توانند در سال‌های آینده تغییرات بزرگی را در خودروها ایجاد کنند. به لطف هزینه‌های سخاوتمندانه تحقیق و توسعه فولکس واگن، با آینده درخشان‌تری در صنعت خودرو مواجه خواهیم شد.

 

آپشن‌های فولکس واگن

 

نرم افزار MirrorLink در خودروهای فولکس واگن

 

فلوکس ‌واگن سه انتخاب برای اینترفیس‌های قابل سوئیچ گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته است. اتصال اندروید اتو، اپل‌کارپلی و میرور لینک، پیشنهادات این کمپانی هستند. با استفاده از این نرم‌افزارها به بسیاری از ویژگی‌ها و برنامه‌های گوشی هوشمند خود از طریق صفحه لمسی دسترسی پیدا خواهید کرد.

علاوه بر ارائه بیش از 175 فرکانس موسیقی، نمایش کمدی، اخبار، گفتگو و سرگرمی، در تکنولوژی جدید فولکس واگن گلف جی‌تی‌آی، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM دارای سرویس‌های Traffic و Travel Link برای مسیریابی پیشرفته است. شما نه‌تنها در خودرو، بلکه در هر جای دیگری می‌توانید SiriusXM گوش دهید. در رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، از شنیدن موسیقی رایگان، سرگرمی و گفتگوهای تخصصی، اخبار جهانی، ترافیک محلی، وضعیت آب و هوا، گزارش ورزش‌های زنده و نشست‌های تخصصی، برنامه‌های خانواده و کودکان لذت ببرید.

SiriusXM Traffic شامل ارائه بهترین اطلاعات ترافیکی، پوشش‌دهی حوادث اکثر جاده‌های اصلی کشور، هشدار در مورد تصادفات بزرگ، تعمیرات و بسته شدن جاده‌ها است. از ویژگی های SiriusXM Travel Link می‌توان به ارائه اطلاعات دقیق آب و هوا، پیش بینی هواشناسی در روزهای آتی، قیمت سوخت در جایگاه های سوخت و لیست تئاترهای محلی همراه با زمان شروع، اشاره کرد.

رانندگانی که قصد دارند سواری خود را به‌روز کنند، گزینه‌های زیادی را در محصولات شرکت فولکس واگن تجربه می‌کنند. یکی از این موارد، سیستم صوتی Fender Premium Audio است که صدا را با بالاترین حد کیفیت پخش می‌کند. این سیستم شامل تیوتر Fender Deluxe، بلندگوی دوقلو Fender و ساب‌ووفر Bassman Subwoofer است.

علاوه‌بر اینکه سیستم App-Connect باعث اتصال تلفن هوشمند به کابین می‌شود، برخی از مدل‌ها به سیستم ناوبری صفحه لمسی Discover Media مجهز هستند که شامل نمایشگر 6.5 اینچی یا 8 اینچی با قابلیت اتصال بلوتوث است و می‌تواند نقشه‌های به‌روز و مسیرهای کوتاه و بدون ترافیک را نشان دهد.

 

تکنولوژی‌های جدید در فولکس واگن اطلس

فولکس واگن اطلس یکی از انواع خودروهای شاسی بلند (SUV) متوسط سه ردیفه با هفت صندلی تاشو است. این خودرو از سبک، طراحی و فناوری ویژه‌ای برخوردار است. حدود هفت رنگ مختلف برای این مدل در سال 2021 وجود دارد که همه آنها زیبا و جذاب هستند.

 

نرم افزار car-net در خودروهای فولکس واگن

 

 

محصولات فولکس واگن برای همه

با آپشن های فولکس واگن خالق ماشین قورباغه‌ای، آشنا شدید. حالا می‌توانید با بررسی مشخصات فنی، مصرف سوخت و تجهیزات خودرو، انتخاب درستی برای خرید محصولات این برند داشته باشید. آمار فروش بالای فولکس واگن اطلس در دهه اخیر، نشان‌دهنده رضایت‌مندی مشتریان از این خودرو است. در بین ده‌ها مدل این برند، محصولاتی طراحی شده‌اند که عموماً اقتصادی بوده و در بازار‌های جهانی، قشر متوسط جامعه را درنظر گرفته‌اند.

 

 نکات کلیدی:

5 نوآوری فنی منحصر به فرد در محصولات فولکس واگن

تکنولوژی‌های جدیدی که در فولکس واگن اطلس به‌کار رفته ‌است

 

منابع: volkswagen jennings

 

جمع بندی:

سوالات متداول

موتور کوچک دو سیلندر دیزلی 1 لیتری این خودرو فقط 2.0 لیتر در 100 کیلومتر، سوخت استفاده می‌کند.

کابین این خودرو تغییر و تحولات گسترده‌ای نسبت به مدل‌های قبلی پیدا کرده است. کنسول تعبیه‌شده در جلوی خودرو از ظرافت و زیبایی بیشتری برخوردار است و از نظر فضا، سرنشینان رفاه بیشتری دارند.

سه‌عدد صفحه نمایش بزرگ در اندازه های 12.3 اینچ، 8 اینچ و 8 اینچ طراحی شده‌اند که رزولوشن آنها به عدد خیره کننده 2560 در 1700 پیکسل می‌رسد. فولکس واگن در طراحی و نحوه جانمایی صفحات نمایشگر، ایمنی را کاملاً رعایت کرده است و به‌طوری که حداقل مزاحمت را برای راننده در هنگام حرکت ایجاد می‌کنند.

پلتفرم MQB فولکس واگن در گلف و آئودی به کار رفته است و از قابلیت فنی بالایی برخوردار است و برای دو نسل دیگر از خودروها نیز استفاده می‌شود. جدیدترین محصولات براساس این پلتفرم اطلس و تیگوان هستند.

این آپشن برای کمک به راننده برای توقف سریع وسیله نقلیه طراحی شده است. ثانیه‌های حساسی که می‌توانند منجر به تصادف شوند. در کسری از ثانیه، سیستم کمک ترمز به ترمزها سیگنال می‌دهد تا حداکثر قدرت بستن را به کالیپرهای ترمز هدایت کنند.

برچسب ها:

تیم تولید محتوا

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

نظرات