بهترین روش تبلیغات اینترنتی و فروش محصولات

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 05 اردیبهشت، 1400 تاریخ آپدیت: 24 مهر، 1401 نویسنده: نسرین نجفی پور

بهترین روش تبلیغات اینترنتی و فروش محصولات

 

آخرین باری که شارژ اعتباری از مغازه گرفتید چه زمانی بود؟ من که در زمان دانشجویی و حدود 10 سال پیش شارژ موبایل اعتباری خودم را از مغازه می‌گرفتم و حالا اصلا چنین کاری را انجام نمی‌دهم! فکر کنم کلا منسوخ شده باشد! اصلا آخرین باری که برای پرداخت قبض به بانک مراجعه کردید را به یاد دارید؟ من هم اصلا به یاد ندارم. چون دنیای دیجیتال خیلی سریع پیشرفت می‌کند و کارهایی را که قبلا اصلا تصور نمی‌کردیم، الان به صورت روزمره انجام می‌دهیم. این موضوع در خریدهای ما هم دیده می‌شود. اکثر افراد دیگر از وب‌سایت‌های فروشگاهی و پیج‌های اینستاگرامی خرید می‌کنند و برای خیلی از کالاها اصلا به مغازه‌ نمی‌روند. همین موضوع باعث می‌شود که بحث مهم تبلیغ اینترنتی و بازاریابی دیجیتال مطرح شود. با افزایش کاربران اینترنت و مسلما مشتریان فروشگاه‌های آنلاین، کسب‌وکارها به دنبال پیدا کردن بهترین روش تبلیغات اینترنتی هستند. اگر شما هم بیزنس و محصولات خاص خودتان را دارید و به دنبال بهترین روش تبلیغ محصول هستید، با من در عظیم مدیا همراه باشید.

 

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، بهترین روش تبلیغ اینترنتی محصولات

 

بهینه‌سازی موتور جستجو، بهترین روش تبلیغ اینترنتی محصولات | بهترین روش تبلیغات اینترنتی

 

بهینه‌سازی موتور جستجو یا SEO شامل استراتژی‌هایی است که باعث می‌شود رتبه‌بندی شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مربوط به کسب و کار و محصولاتتان افزایش پیدا کند. سئو به دو دسته تقسیم می‌شود:

سئو داخلی مربوط به بهینه‌سازی وب‌سایت شما است.

سئو داخلی موارد زیر را در بر می‌گیرد:

از طرف دیگر سئوی خارجی به بهینه‌سازی وب‌سایت از خارج از صفحات اشاره دارد و در درجه اول شامل به دست آوردن لینک از سایت‌های معتبر دیگر است.

سئو داخلی و خارجی باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در نتایج گوگل می‌شود و در نهایت مشتری و فروش بیشتری برای شما ایجاد می‌کند. بهبود سئوی سایت برای برخی از کسب و کارها، بهترین روش تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. بنابراین کاربرد سئو در کسب و کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

یک نمونه جالب و واقعی

همه ما با سایت معروف دیجی کالا آشنا هستیم و حداقل یک بار به آن سر زده‌ایم یا خرید کرده‌ایم. این سایت در سال 1385 راه‌اندازی شد و در ابتدا مشکلات زیادی برای برنامه‌نویسی و توسعه خود داشت. البته در ابتدا در زمینه نقد و بررسی کالاهای دیجیتال کار می‌کرد و کم کم وارد حوزه فروش شد. این سایت طی سال‌های 86 تا 89 پیشرفت بیشتری کرد و در سال 90 طراحی‌های جدیدی برای این سایت انجام شد.

سایت هر روز به‌روزرسانی می‌شد تا در نتایج گوگل بهتر دیده شود. در ضمن محصولات مختلفی را هم پوشش می‌داد و گسترش بیشتری پیدا کرده بود. در نهایت در سال 91 به عنوان یکی از برگزیده‌های جشنواره وب شناخته شد و استفاده از تبلیغات گسترده را شروع کرد. این سایت اصول سئو را به خوبی رعایت کرده بود و با جستجوی کاربران همواره در نتایج اول گوگل دیده می‌شد.

این سایت در سال 92 بین مردم کاملا شناخته شده بود که این پیشرفت خود را مدیون دو مورد بهینه‌سازی موتور جستجو و تبلیغات گوگل بود. از آن زمان توسعه بسیار بیشتری پیدا کرد، کارمندان خود را بیشتر کرد، از سئوی حرفه‌ای استفاده کرد و در همین سال، یکی از 10 قهرمان کارآفرینی در جهان شد. امروز اکثر مردم حتی برای پیدا کردن قیمت اجناس هم که شده به این سایت سر می‌زنند که این موضوع همچنان باعث افزایش ورودی و بهبود سئوی آن می‌شود

البته این را هم در نظر بگیرید که شاید بهبود سئوی سایت برای همه کسب و کارها مفید نباشد، اما بالاخره به روشی مفید با نتایج خوب تبدیل شده است.

 

تبلیغات کلیکی (PPC) برای بازاریابی آنلاین

 

تبلیغات به ازای هر کلیک | بهترین روش تبلیغات اینترنتی

 

 تبلیغات کلیکی خیلی از مواقع نتیجه داده است؛ البته شاید برای همه بیزنس‌ها مفید نباشد. این روش محبوب و به صرفه است و خیلی از کسب و کارها از آن استفاده می‌کنند. کافی است شما بنر تبلیغاتی خود را در یک سایت پربازدید قرار دهید. با هر بار کلیک کاربران روی بنر شما، مبلغی از شما گرفته می‌شود که البته پرداخت این مبلغ معمولا به ازای 1000 کلیک است. بنر شما باید با کلمات کلیدی مناسب سئو شده باشد تا با جستجوی کاربران در گوگل به آنان نمایش داده شود.

PPC روش مقرون به صرفه‌ای است و شما تنها برای هر کلیک هزینه می‌کنید و تا زمانی که کسی روی تبلیغات شما کلیک نکند، پولی از شما گرفته نمی‌شود. اما شاید نرخ تبدیل کمی داشته باشد و باید از انواع استراتژی‌ها برای گرفتن نتیجه عالی استفاده کنید.

 

بازاریابی محتوا، بهترین روش بازاریابی اینترنتی محصول

بازاریابی محتوا یکی از موثرترین روش‌های هدایت لیدها به سمت خرید آنلاین و تبدیل آن‌ها به مشتری است. محتوای تولیدی شما شامل اینفوگرافیک‌ها، پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی، راهنماها و ... است. می‌توانید از محتواهای جذابی مثل عکس و فیلم هم استفاده کنید. اگر محتوای خوبی تولید کنید، به مرجعی مهم در زمینه تخصصی خودتان تبدیل می‌شوید و می‌توانید از این طریق محصولاتتان را هم بفروشید.

یک روش مفید این است که روش‌های جدید و جالبی برای درگیر کردن خوانندگان پیدا کنید. به آنها کمک کنید تا در مورد شما و کسب‌وکارتان کنجکاو شوند و اطلاعات بیشتری به دست بیاورند. در این صورت با خواندن اطلاعات بیشتر، اعتماد آنان را جلب می‌کنید.

می‌توانید با خبرنگاران، وبلاگ‌نویسان و اینفلوئنسرهای حوزه خودتان تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست کنید تا محتوای شما را در سایت‌های خود به اشتراک بگذارند. البته ممکن است این موضوع را قبول نکنند. هر چقدر لینک‌های بیشتری از دیگران دریافت کنید (سئو خارجی)، اعتبار کسب‌وکار شما بیشتر می‌شود و در نهایت در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری کسب می‌کنید.

 

بازاریابی ایمیلی، روشی عالی با استراتژی‌های خاص

 

بازاریابی ایمیلی، بهترین روش تبلیغ اینترنتی محصولات

 

ایمیل مارکتینگ روشی با استراتژی‌‌های خاص است که باید این تکنیک‌ها را برای رسیدن به نتیجه مطلوب رعایت کنید. نرخ بازگشت سرمایه در این روش بسیار بالا (ROI) است و اگر به درستی از آن استفاده کنید، می‌توانید مشتریان وفاداری داشته باشید. حتما یک لیست ایمیل واقعی از لیدها و مشتریانتان جمع‌آوری کنید و یک کمپین ایمیل مارکتینگ حرفه‌ای راه‌اندازی کنید. ایمیل‌هایتان را شخصی‌سازی کنید و از ابزارهای بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. اگر یک تجارت B2B دارید، حتما این روش را امتحان کنید.

 

طراحی زیبا و خلاقانه برای وب‌سایت

طراحی وب‌سایت تاثیر زیادی روی مخاطبین شما می‌گذارد و معمولا اولین نقطه تعامل تجارت شما و مشتریان احتمالی شما است. برای اینکه مخاطبینتان برداشت بهتری از شما و کسب و کارتان داشته باشند، از طراحان حرفه‌ای برای وب‌سایتتان کمک بگیرید. یک طراحی زیبا، افراد بیشتری را در سایتتان نگه می‌دارد و سیگنال‌های مثبتی به موتورهای جستجو می‌فرستد تا شما را در نتایج بالاتری نشان دهد. این موضوع به افزایش مشتریان و فروش بیشتر شما کمک می‌کند و درآمد بالایی برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO)

بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) برای رسیدن به ترافیک بیشتر، اهمیت زیادی دارد. CRO به شما این امکان را می‌دهد تا عناصر موجود در وب‌سایت خود شامل دکمه‌ها، تصاویر و طرح‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید بازدیدکنندگان کدام گزینه‌ها را ترجیح می‌دهند.

مثلا ممکن است با تغییر رنگ یک دکمه از قرمز به سبز، کلیک بیشتری دریافت کنید. حتی ممکن است کاربرانتان به تصاویر خاصی علاقه داشته باشند و نوع دیگری از عکس‌ها را نپسندند. اگر این موارد را به درستی تشخیص بدهید، می‌توانید سایتتان را بهینه کنید و نرخ تبدیل و درآمد بیشتری کسب کنید. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها از CRO به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی استفاده می‌کنند.

 

اینفلوئنسر مارکتینگ و بهترین روش تبلیغات اینترنتی

 

اینفلوئنسر مارکتینگ و بهترین روش تبلیغات اینترنتی

 

اینفلوئنسر مارکتینگ، یکی از روش‌های محبوب تبلیغاتی در ایران است. برای استفاده از این روش باید اینفلوئنسرهای معروف در حوزه کاری خود را بشناسید و تبلیغ محصولاتتان را به آن‌ها بسپارید. اینفلوئنسرها روابطی عالی با مخاطبین خود دارند و به همین دلیل تاثیر خوبی بر آن‌ها می‌گذارند. اصلا به همین دلیل به آن‌ها اینفلوئنسر (تاثیرگذار) گفته می‌شود. در اوایل کارتان از نانو و میکرو اینفلونسرها با فالوور زیر 50 هزار و 100 هزار کار کنید و کم کم به مگا اینفلوئنسرها روی بیاورید. اینفلوئنسرها در حوزه‌های مختلفی مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت و خبرنویسی‌ها وجود دارند و شما بسته به نوع بیزنستان با آن‌ها همکاری می‌کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی، بهترین روش بازاریابی محصول

 

شبکه‌های اجتماعی، بهترین روش بازاریابی محصول | بهترین روش تبلیغات اینترنتی

 

از رسانه‌های اجتماعی برای تعامل با کاربران، ارائه اطلاعات مفید در مورد کسب و کارتان و ایجاد روابط بهتر برای افزایش فروش استفاده کنید. اگر کسی در مورد تجارت شما سوالی داشته باشد، می تواند از این طریق به طور مستقیم با شما ارتباط برقرار کند.

به هر حال تجارت الکترونیکی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی دست به دست هم داده‌اند و شرایطی عالی برای تبلیغ و فروش محصولات مختلف از برندهای گوناگون را فراهم کرده‌اند. یک مطالعه موردی در ایالات متحده نشان داده است که تبلیغات Pinterest با 5 برابر فروش، 30٪ موثرتر از سایر تبلیغات نمایشی است. درست است که آمارها از تاثیرات فوق‌العاده شبکه‌های اجتماعی مانند پینترست و فیسبوک خبر می‌دهند، اما آیا این شبکه‌ها برای برندسازی دیجیتال مناسب هستند؟

مثلا تصور کنید:

شما کارخانه درب‌های ضد سرقت دارید. به نظرتان مخاطب هدف شما در پینترست به دنبال چنین چیزی می‌گردد؟ مسلما نه! بیشتر مخاطبان پینترست دختران و زنان هستند و مخاطب هدف شما اکثرا مردان هستند. پس اینستاگرام که پلتفرم محبوب ایرانی‌ها است و همه نوع سن و جنسیت و شغلی در آن وجود دارد، ابزار مناسب‌تری محسوب می‌شود.

به هر حال ابزارهای زیادی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توئیتر، پینترست و یوتیوب وجود دارند که در ادامه برخی از کاربردی‌ترین شبکه‌ها را بررسی می‌کنیم.

تبلیغات فیسبوک در بازاریابی اینترنتی محصول

تبلیغات فیسبوک در کشورهای دیگر روی بورس است، اما استفاده از این شبکه در ایران خیلی کمتر شده است. البته فیلترینگ هم بی اهمیت نیست و وجود شبکه‌های جدید هم دلیلی برای ترک کردن این رسانه بوده است. به هر حال هزینه تبلیغات فیسبوک مناسب است و وجود نرخ تبدیل بالا، باعث فروش خیلی خوبی می‌شود.

نرخ تبلیغات در هر کشوری متفاوت است و از 0.17 دلار (به ازای هر کلیک) برای مصر شروع می‌شود و تا 0.73 دلار در ژاپن هم می‌رسد. البته زمان تبلیغات هم اهمیت دارد؛ مثلا قبل از کریسمس، ولنتاین و هالووین قیمت‌ها ممکن است بیشتر شوند؛ اما احتمالا خریدها هم افزایش پیدا می‌کنند.

تقریبا 1.5 میلیارد نفر به طور روزانه به فیسبوک خود سر می‌زنند. پس مخاطبین مختلفی در این پلتفرم وجود دارند. به همین دلیل می‌توان برای کالاهای مختلف از محصولات فناوری و سخت‌افزاری گرفته تا لباس و لوازم آرایشی تبلیغ کرد. حتی تبلیغات سالن زیبایی یا مزون لباس هم در این فضا به خوبی نتایج فوق‌العاده فروش به دنبال خواهد داشت.  

تبلیغات اینستاگرام، بهترین روش تبلیغ اینترنتی محصول

 

تبلیغات اینستاگرام، بهترین روش تبلیغ اینترنتی محصول | بهترین روش تبلیغات اینترنتی

 

اینستگرام، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است و تقریبا تنها کشوری است که تا این حد از این پلتفرم استفاده می‌کند. به همین دلیلی شاید تبلیغ در اینستاگرام، بهترین روش تبلیغات اینترنتی در ایران باشد. چون اکثر پلتفرم‌های دیگر مانند توئیتر، فیسبوک و یویتیوب فیلتر هستند و همه کاربران اینترنت فعلا به سمت این برنامه هجوم آورده‌اند. به همین دلیل بازار تبلیغات در آن داغ است و اکثر کسب و کارها، به خصوص پس از اپیدمی کرونا به این شبکه روی آورده‌اند.

البته از آنجایی که تبلیغات اینستاگرام در سیستم تبلیغات فیسبوک کار می‌کند، قابلیت تبلیغ یا پروموت کردن محصولات و پست‌های ایران در این شبکه وجود ندارد. اما فعلا بازاریابی در اینستاگرام با روش‌هایی مثل تولید محتوا و تبلیغات در پیج اینفلوئنسرها حسابی گرم است.

البته ممکن است بخواهید محصولاتتان را به افرادی خارج از ایران بفروشید یا اصلا کسب و کاری بین‌المللی داشته باشید، پس مشکلی با تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام ندارید و می‌توانید از آنها استفاده کنید. فقط توجه کنید که هزینه تبلیغات اینستاگرام بیشتر از فیسبوک است و به طور متوسط به ازای هر کلیک، 1.41 دلار هزینه در بر دارد. اما ممکن است برای 1000 کلیک فقط 8 دلار پرداخت کنید. البته در برخی از صنایع خاص در ایالات متحده هزینه 4 دلار هم دیده شده است. البته نرخ تعامل در اینستاگرام نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک بالاتر است و بهتر است از آن استفاده کنید.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی در پینترست

 

بهترین روش تبلیغات اینترنتی در پینترست

 

جالب است بدانید که طبق آمار سایت lyfemarketing، نزدیک به 35% از کاربران پینترست، زنانی هستند که سالانه بیش از 75 هزار دلار درآمد دارند. 70٪ از کاربران این شبکه حداقل 50 هزار دلار و 10% از آن‌ها، بیش از 100 هزار دلار درآمد کسب می‌کنند. به همین دلیل شما فرصت خوبی برای فروش محصولاتتان در پینترست دارید؛ به خصوص اگر محصولاتی لاکچری و گرانقیمت تولید و عرضه می‌کنید. همچنین اکثر کاربران، زن و جوان هستند که این موضوع، نوع محصولات محبوب آن‌ها را بهتر مشخص می‌کند. البته فراموش نکنید که این برنامه همانند گوگل و برخلاف فیسبوک و اینستاگرام، بر اساس کلمات کلیدی کار می‌کند و باید روی این موضوع بیشتر وقت بگذارید.

هزینه تبلیغات در پینترست بر اساس کلیک‌ها و مشابه دو پلتفرم  فیسبوک و اینستاگرام است و حداقل نرخ 0.1 دلار به ازای هر کلیک را پیشنهاد می‌دهد. توجه کنید که وقتی از گزینه پروموت پینترست استفاده می‌کنید، ترافیک شما 30% افزایش پیدا می‌کند و این به معنای افزایش درآمد 200 - 300 درصدی است. است. البته اگر مخاطب هدف شما در این فضا حضور داشته باشد.

 

چگونه بیشترین استفاده را از تبلیغات شبکه‌های اجتماعی ببریم؟

اول اینکه باید بدانید که کدام یک از این شبکه‌ها برای شما مناسب هستند. شبکه مناسب خود را انتخاب کنید و بعد به سراغ بودجه و توانایی خود برای استفاده از تبلیغات بروید. در ادامه چند نکته برای کاهش هزینه‌های شما در استفاده از این پلتفرم‌ها آورده شده است.

برای بهترین روش تبلیغات اینترنتی بودجه تعیین کنید

شما فقط هزینه کلیک‌ها را پرداخت نمی‌کنید. طراحی گرافیکی، متن‌های خلاقانه و مدیریت کمپین‌ها هم هزینه دارند. هزینه‌های لازم را یادداشت کنید؛ اما سعی کنید در ابتدا خیلی بلندپروازانه کار نکنید.

با نیاز کاربران مرتبط باشید!

 

بهترین روش بازاریابی محصول  | بهترین روش تبلیغات اینترنتی

 

اینستاگرام و فیسبوک به ارتباط تبلیغات شما بر اساس کاربرانی که آن‌ها را می‌بینند، امتیاز می‌دهند. اگر تبلیغاتنان برای کاربرانی که آن را مشاهده می‌کنند مناسب نباشد، تبلیغات شما کمتر نمایش داده می‌شود و هزینه دریافتی از شما بیشتر می‌شود. همچنین پینترست روی ارتباط کلمات کلیدی و هشتگ‌ها با "تصاویر" خیلی حساس است. باید روی این مورد دقت زیادی داشته باشید و هر هشتگی را با هر تصویری منتشر نکنید. 

از تصاویر جذاب و خیره‌کننده استفاده کنید

در هر پلتفرمی که فعالیت می‌کنید، از وب‌سایت گرفته تا شبکه‌های اجتماعی، از تصاویر و ویدیوهای جالب، جدید و زیبا استفاده کنید. به هر حال این تصاویر به اشتراک گذاشته می‌شوند و علاوه بر اینکه تعامل شما را بالا می‌برند، باعث افزایش لیدها و مشتریان هم می‌شوند. پس در این مورد انتخاب‌های درستی داشته باشید.

صفحات فرود (landing page) یکپارچه داشته باشید

صفحه فرود، صفحه اصلی شما یا یک صفحه دسته‌بندی محصولات نیست. صفحه فرود اغلب صفحه‌ای است که کاربر با کلیک روی دکمه "افزودن به سبد خرید"، "پرداخت" یا pop-up به آن وارد می‌شود. فیسبوک و گوگل اهمیت زیادی به صفحات فرود می‌دهند و آن‌ها را بررسی می‌کنند و به شما نمره می‌دهند. سعی کنید صفحات یکپارچه‌ای ایجاد کنید تا نرخ تبدیل بالاتری دریافت کنید.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و پینترست، بهترین روش تبلیغات اینترنتی و آنلاین هستند. اما به هر حال روش‌های دیگری هم وجود دارند. که در ابتدای مقاله و ادامه این مطلب آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

تحقیق روی کلمات کلیدی، یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی 

این بخش به قسمت‌های مختلفی مانند سئو و تبلیغات در گوگل ارتباط دارد و باید جدی گرفته شود. سعی کنید وقت کافی برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود بگذارید و از کلمات کلیدی با بالاترین جستجو و پایین‌ترین رقبا استفاده کنید. می‌توانید برای دریافت پیشنهادات بهتر از Google Keyword Planner یا سایر ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنید.

فراموش نکنید که درباره کلمات کلیدی منفی هم تحقیق کنید. این کلمات معمولا توسط کاربران جستجو می‌شوند و احتمالا نمی‌خواهید که ارتباطی با برند شما داشته باشند. مثلا اگر کسب و کار شما لباس‌های گران و لاکچری تولید می‌کند، نباید از کلمات "رایگان"، "خیریه" و "تخفیف"استفاده کنید؛ وگرنه افرادی را جذب می‌کنید که این موارد را جستجو کرده‌اند و این به نفع شما نیست. در عوض باید روی کلماتی که بر کیفیت و برتری تمرکر دارند کار کنید.

 

تبلیغات گوگل (Google Advertising)

بسیاری از سایت‌ها برای قرار گرفتن در نتایج صفحه اول گوگل از تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند. استفاده از تبلیغات گوگل در کنار سئو سایت، به بهبود رتبه شما در گوگل خیلی کمک می‌کند. مثلا ممکن محصولات در نتایج اول گوگل و به صورت تصویری و با قیمت نمایش داده شوند. پس:

یک حساب بازرگانی در گوگل باز کنید و برخی از اطلاعات محصول را با گوگل در یک صفحه گسترده به اشتراک بگذارید. تبلیغات خود را در Google Ads تنظیم کنید. نگران هزینه نباشید. چون تنها زمانی که روی تبلیغات شما کلیک شود، هزینه پرداخت می‌کنید. هزینه به ازای هر کلیک، 0.76 دلار است که نسبت به مبلغ تقریبا 3 دلار برای یک تبلیغ متنی خیلی بهتر است. البته همانطور که قبلا هم گفتیم برای استفاده از این روش باید حساب ارزی داشته باشید و استفاده از آن در ایران کمی سخت خواهد بود.

تبلیغات گوگل به چند نوع کلی تقسیم می‌شود. مواردی مثل:

 

نکات کلیدی

سوالات متداول

5 مورد از تبلیغات با فروش خوب و مقرون به صرفه در سال 2019 تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و پینترست؛ تبلیغات گوگل؛ سئو سایت؛ اینفلوئنسر مارکتینگ؛ تبلیغات کلیکی.

چند مورد از بهترین روش‌های تبلیغات رایگان Google My Business؛ سئو سایت؛ شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، پینترست، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، لینکدین؛ سایت‌های شبکه‌های B2B؛ ایمیل مارکتینگ.

5 روش آسان برای جذب مشتری بیشتر با استفاده از شبکه‌های اجتماعی؛ بهبود سئو وب سایت؛ تعامل با مشتریان وفادار؛ همکاری با شرکای تجاری محلی؛ اهدای جایزه در شبکه‌های اجتماعی.

برچسب ها:

نسرین نجفی پور

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

نظرات

رز دیزاین
2 سال پیش
به نظرتون تبلیغات بنری جز سئو منفی به حساب نمیاد؟ مخصوصا تبلیغ هایی که یه صورت چشمک زن هستند
پاسخ دهی