برای سفارش سئو سایت به چه تیمی اعتماد کنیم؟

به کمک یک مشاور یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید؟

تاریخ انتشار: 03 مهر، 1400 تاریخ آپدیت: 24 مهر، 1401 نویسنده: نسرین نجفی پور

برای سفارش سئو سایت به چه تیمی اعتماد کنیم؟

اینترنت، سوشال مدیا و وب‌سایت‌های فروشگاهی مختلف آنقدر بین مردم محبوب شده‌اند که شاید تا چند سال دیگر خبری از مغازه‌های حضوری نباشد. مثلا خرده‌فروش‌ها دیگر مجبور نیستند بابت اجاره دفتر و مغازه هزینه‌ای بدهند و می‌توانند با ساخت یک پیج در اینستاگرام یا طراحی یک وبسایت، محصولات خودشان را معرفی کنند و با پیک به درب منزل مشتری برسانند. آن وقت تکلیف افرادی که از این قافله عقب مانده‌اند چیست؟

هیچی! بنشینند و افسوس روزهایی را بخورند که وقت داشتند دیجیتال مارکتینگ را جدی بگیرند ولی به روش‌های سنتی چسبیدند و فرصت را از دست دادند! بله! قضیه همینقدر جدی است! اگر در زمینه لباس، محصولات الکترونیکی، لوازم آرایشی، لوازم خانه و هر محصول دیگری فعالیت می‌کنید و هنوز وارد فضای وب نشده‌اید، احتمالا تا چند سال دیگر باید به فکر تغییر شغل باشید! البته اگر بخواهید وارد یک شغل دیگر هم بشوید، باز هم به حضور در فضای آنلاین نیاز دارید! چون مشتریان شما آنجا هستند!

پس فرصت را از دست ندهید. اما در وهله اول باید چکار کنید؟ اولین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که طراحی وب‌سایت، سفارش سئو سایت و راه‌اندازی صفحات شبکه‌های اجتماعی خود را به یک تیم کاربلد بسپارید. با من همراه باشید تا اهمیت سفارش سئو و معیارهای انتخاب یک تیم سئو سایت را بهتر بشناسید.

 

تاثیر سفارش سئو روی کسب و کار شما

همانطور که گفتیم خیلی از کسب و کارها به سمت دیجیتالی شدن و حضور در فضای وب رفته‌اند و طراحی وب سایت و سفارش seo هم یکی از اصلی‌ترین مراحل حضور در فضای وب است. اگر از قبل کسب و کار آنلاین داشته باشید، احتمالا در شبکه‌های اجتماعی حضور دارید یا دارای یک وبسایت هستید.

اما حتی اگر هنوز به فکر حضور در فضای اینترنت نبوده‌اید، اصلا نگران نباشید؛ شما می‌توانید خیلی راحت و از طریق ثبت سفارش سئو و طراحی سایت، حضور پررنگ خود را کم کم به گوش لیدها و مشتریانتان برسانید.

فراموش نکنید که ۸۰% از کاربران فقط صفحه اول نتایج گوگل را چک می‌کنند. یک نقل قول معروف وجود دارد که می‌گوید:

"اگر می‌خواهی چیزی را پنهان کنی، آن را در صفحه دوم گوگل بگذار!"

یعنی حتی صفحه دوم گوگل هم معمولا توسط کاربران چک نمی‌شود؛ چه برسد به صفحات سوم به بعد! پس حضور در نتایج اول گوگل خیلی مهم است!

به هر حال دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی، نقش بزرگی در رشد و پیشرفت بیزینس‌ها داشته است. سئو و بهینه‌سازی سایت به بیزینس شما این شانس را می‌دهد تا لید بیشتری جذب کند، فروش بیشتری داشته باشد و اهداف خود را سریع‌تر تیک بزند.

البته باید به این نکته توجه کنید که سفارش سئو را به چه شرکتی می‌دهید، آن شرکت چقدر سابقه دارد، از چه روش‌هایی برای بهبود سئو سایت شما استفاده می‌کند – مثلا از روش‌های سئو کلاه سیاه استفاده نکند! – و سایت شما را برای انواع موتورهای جستجو مثل گوگل، بینگ و یاندکس بهینه کند.

مزایای طراحی سایت و سفارش سئو حرفه ای

 

مزایای طراحی سایت و سفارش سئو حرفه ای

پس می‌توانید با انتخاب یک شرکت مناسب خدمات سئو، بیزینس خود را رشد دهید. اما بهتر است چه شرکتی را انتخاب کنیم؟

یک شرکت حرفه‌ای خدمات سئو این کارها را برای شما انجام می‌دهد:

  1. طراحی و سئو سایت به صورت حرفه‌ای
  2. رعایت فاکتورهای سئو داخلی
  3. انتخاب کیووردهای مناسب بر اساس موضوع کلی سایت
  4. طراحی استراتژی
  5. تحلیل و آنالیز رقبا
  6. بهینه‌سازی ساختار سایت
  7. بهینه‌سازی سرعت لود شدن سایت
  8. بهینه‌سازی قالب سایت
  9. ساخت پیج‌های بیزینسی در شبکه‌های اجتماعی
  10. تولید محتوا برای سایت و شبکه‌های اجتماعی
  11. بهینه‌سازی سایت بر اساس الگوریتم‌های گوگل
  12. حل مشکلات سئو
  13. پشتیبانی و پاسخ به سولات
  14. انجام تبلیغات در گوگل و اجرای کمپین‌های مختلف

تیم سئو و محتوای عظیم مدیا همه این خدمات را در پکیج طراحی سایت خود انجام می‌دهد.

 

مواظب باشید!

برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو که سایت‌های مختلف را برای حضور در موتورهای جستجو بهینه می‌کنند، از روش‌های غیر حرفه‌ای استفاده می‌کنند. بعضی اوقات کار آن‌ها در ابتدا به نظر موثر می‌رسد، اما ممکن است در نهایت دچار جریمه‌ها و مجازات‌های موتورهای جستجو شوید. پس:

 

برای سفارش سئو به چه مواردی توجه کنیم؟

 

نکته مهم: معمولا الگوریتم‌های گوگل هر چند وقت یک بار تغییر می‌کنند. کارشناسان سئو و بمسترها باید به این نکات توجه داشته باشند؛ در غیر این صورت ممکن است یک سایت موفق کم کم ضعیف شود و در ادامه بیزینس هم از رونق بیفتد.

 

از چه روش‌هایی سفارش سئو بدهیم؟

سفارش سئو می‌تواند به دو روش انجام شود.

روش اول به این صورت است که:

تمامی مراحل طراحی سایت، کیوورد ریسرچ، تولید محتوا و ... را به متخصصین شرکت خدمات سئو واگذار کنید و خدماتی مثل:

و ... را همگی به تیم خدمات سئو بسپارید.

و اما در روش دوم می‌توانید:

طراحی سایت و انجام کارهای ابتدایی را به تیم فنی بسپارید و برای ادامه کار از پشتیبانی و مشاوره تیم فنی و متخصصان سئو کمک بگیرید. مثلا شرکت خدماتی سئو می‌تواند آموزش‌های کامل را در اختیار تیم سئوی شما قرار دهد و هر جایی که به مشکل برخوردید، راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد.

 

برای سفارش سئو به چه مواردی دقت کنیم؟

1. توجه به کیفیت سئو

سئو بیشتر از آنکه موضوعی کمّی باشد، بیشتر روی کیفیت تمرکز می‌کند. البته کمیت هم در آن مطرح است، اما اگر به کیفیت توجهی نکنید، هر چقدر هم روی کمیت کار تمرکز کنید، نتیجه‌ای نمی‌گیرید. مثلا اگر به جای هفته‌ای 2 محتوا، هفته‌ای 7 محتوا منتشر کنید و در این بین وقت کمی برای

بگذارید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که کاربران از مطالب شما رضایت داشته باشند. از طرف دیگر گوگل هم شما را به عنوان یکی از سایت‌های جامع و غنی نمی‌شناسد؛ به همین دلیل بهتر است از تیمی کمک بخواهید که کیفیت کار را در اولویت قرار می‌دهد.

به هر حال سئو کاری زمان‌بر است که کیفیت نقش مهمی در آن دارد. اگر به کیفیت توجه نکنید، قطعا به ضرر شما تمام می‌شود.

2. توجه به بودجه برای سفارش سئو سایت

 

محاسبه هزینه سئو | سفارش سئو

 

انتخاب خدمات سئو، کیفیت و روش آن به بودجه شما ارتباط دارد. می‌توانید کل کارهای سایتتان را به تیم حرفه‌ای بسپارید یا تنها برای طراحی سایت یا تولید محتوا از آن‌ها کمک بگیرید. اما مهم این است که کیفیت را فدای بودجه نکنید و اگر نمی‌توانید بودجه زیادی بپردازید، باید بدانید که کیفیت پایین هم فایده‌ای ندارد و نتیجه دلخواه شما را برآورده نمی‌کند.

البته می‌توانید در ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس روشی متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. مثلا برخی از شرکت‌ها خدمات خود را به صورت پکیج ارائه می‌دهند و برخی دیگر خدمات را جزئی‌تر هم انجام می‌دهند.

خدمات عظیم مدیا به صورت:

است. 

3. توجه به سابقه کاری شرکت خدماتی سئو

سابقه و تجربه، یکی دیگر از معیارهای سفارش سئو است. بهتر است ببینید که شرکت موردنظر در این زمینه چه سوابقی دارد. گاهی اوقات برخی شرکت‌ها تازه‌کار هستند و با این حال کیفیت کار بالایی دارند. با انتخاب شرکت‌های باتجربه‌تر، باید هزینه‌های بیشتری بپردازید. اما شرکت‌هایی هم هستند که کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم دارند. مانند عظیم مدیا که با وجود تجربه بالا و ارائه خدمات با کیفیت در زمینه سئو، قیمت مناسبی هم ارائه می‌دهد.

 

چطور یک تیم حرفه‌ای و تخصصی سئو را تشخیص دهیم؟

یک تیم حرفه‌ای ویژگی‌های زیر را دارد:

 

یک پکیج کامل سفارش سئو چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

 

سفارش سئو سایت

 

1. تحلیل وضعیت سایت، یکی از بخش‌های مهم ارائه خدمات سئو

اگر از قبل یک سایت داشته‌اید و وضعیت کنونی آن دلخواه شما نیست، باید قبل از هر کاری ایرادات آن را مشخص کنید. ببینید چه مشکلاتی باعث شده است رتبه سایت شما کاهش پیدا کند. نقاط ضعف و قوت سایت را ارزیابی کنید تا بتوانید استراتژی بهتری برای بهبود سئو سایت خود در نظر بگیرید.

 

انتخاب یک تیم حرفه‌ای مانند عظیم مدیا به شما کمک می‌کند تا قدم‌های بزرگی به سمت ساخت یک کسب و کار آنلاین و پر رونق بردارید. 

2. ارتقای رتبه سایت با سفارس سئو

وظیفه اصلی یک تیم سئوی حرفه‌ای در درجه اول طراحی یک سایت و سپس رساندن آن به نتایج اول گوگل است. درست است که سئو پروسه زمان‌بری است، اما معمولا یک تیم حرفه‌ای این خدمات را طی زمان تضمیمی چند ماهه ارائه می‌دهد.

البته سئو تضمینی نیست و هیچ تیم یا شرکتی نمی‌تواند ادعا کند که سایت شما را به احتمال 100% به نتایج اول گوگل می‌رساند. اما به هر حال با رعایت اصول حرفه‌ای سئو، می‌توان به رتبه‌های خوب در صفحه اول نتایج گوگل رسید.

3. سئو داخلی سایت یا آن پیج سئو

 

سئو آف پیج | سفارش سئو

 

پیدا کردن کیووردهای مناسب، تحلیل آن‌ها، تولید محتوا برای کیووردهای مهم، لینک‌سازی داخلی و در کل سئو داخلی، یکی از مهم‌ترین وظایف یک تیم سئوی حرفه‌ ای است.

خیلی از فعالیت‌های سایت مربوط به سئو داخلی است، اما نباید از سئو تکنیکال و آف پیج سئو هم غافل شد.

4. استراتژی سئو آف پیج

گوگل به بک لینک یا لینک‌های خارجی که از سایت‌های دیگر دریافت کرده باشید، اهمیت زیادی می‌دهد. اگر محتوایی غنی، جامع و کامل بنویسید و همه اصول سئو را رعایت کنید، می‌توانید مطمئن باشید که گوگل رتبه خوبی به شما می‌دهد. اما خیلی وقت‌ها دریافت بک لینک به این راحتی نیست. چنین زمانی باید از رپورتاژ اگهی کمک بگیرید! البته در استفاده از روش‌های سئو کلاه خاکستری مثل همین رپورتاژ آگهی باید یک سری قوانین مهم را رعایت کنید.

برای آشنایی با این موضوع مهم، مقاله چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟ را مطالعه کنید.

به هر حال این موضوع بسیار مهم است و شرکتی که خدمات سئو ارائه می‌دهد، باید همه اصول را به درستی رعایت کند؛ تیم عظیم مدیا سابقه خوبی در همین زمینه دارد و توانسته است از طریق رپورتاژ آگهی، صفحات مختلف را به نتایج اول گوگل برساند.

5. کاهش bounce rate

 

bounce rate | سفارش سئو

 

یک تیم حرفه‌ای همه تلاش خود را می‌کند تا صفحات سایت شما از لحاظ طراحی، محتوا و خوانایی طوری باشد که کاربر و خواننده را به مدت طولانی در سایت نگه دارد. مثلا فرض کنید وارد یک سایت می‌شوید و با مطلبی مواجه می‌شوید که هیچ تیتر، تصویر و تزئیناتی ندارد و مثل سایت‌های خبری 1000 کلمه پشت سر هم نوشته شده است.

مسلما از این سایت خارج می‌شوید و صفحه دیگری که دارای تصاویر باکیفیت، جملات و پاراگراف‌های کوتاه، تیترهای جذاب و محتوایی غنی است باز می‌کنید. احتمالا وقت زیادی هم صرف خواندن این متن می‌کنید. قضیه دقیقا همین است! خارج نشدن از سایت و صرف زمان طولانی در آن! 

پس برای انتخاب تیم طراحی و بهینه سازی سایت به این نکته توجه کنید. تیمی انتخاب کنید که کیفیت را در اولویت قرار می‌دهد.

6. افزایش قدرت دامنه

قدرت دامنه یا domain authority، یکی دیگر از مراحل مهم در طراحی سایت و سفارش سئو است. قدرت دامنه مشخص می‌کند که سایت شما چقدر ارزش دارد و حتی در سئوی آن هم نقش مهمی ایفا می‌کند. پس بهتر است برای طراحی استراتژی‌های سفارش سئو به قدرت دامنه توجه کنید. 

7. ارتقای رَنک سایت در منطقه و وب جهانی

برای اینکه بفهمید رتبه سایت شما در کشور و جهان چقدر است، می‌توانید به سایت الکسا مراجعه کنید. اگر خدمات حرفه‌ای سئو دریافت کنید، می‌توانید رتبه وب‌سایتتان را افزایش دهید و کم کم رتبه و جایگاه بهتری کسب کنید. البته بعضی افراد هم رتبه الکسا را خیلی مهم تلقی نمی‌کنند؛ اما به هر حال با کار حرفه‌ای روی سایت، رتبه هم بهبود پیدا می‌کند. چه شما قصد کاهش رتبه الکسا را داشته باشید و چه نه!

8. مدت قرارداد

یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که سئو فرآیند کوتاه‌مدتی نیست که یک شبه جواب بدهد و باید حداقل چند ماه برای آن وقت بگذارید تا نتیجه را مشاهده کنید. به همین دلیل معمولا پکیج‌های طراحی سایت و سفارش سئو معمولا شش ماهه و یک ساله هستند و قراردادها به این صورت بسته می‌شوند.

با انتخاب پکیج‌های طولانی‌تر بررسی نتیجه راحت‌تر خواهد بود و می‌توان رشد بازدید، کاهش بانس ریت و نرخ کلیک را بهتر مقایسه کرد.

با انتخاب یک تیم حرفه‌ای مثل عظیم مدیا، پکیج‌های طولانی با نتایج عالی خریداری کنید و پس از چند ماه نتایج را خودتان مشاهده کنید.

 

سفارش سئو یا تبلیغات؟! مسئله این است!

 

سفارش سئو ، یکی از خدمات عظیم مدیا

 

احتمالا تا الان این سوال به ذهنتان رسیده است که چرا از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنیم و چرا اینقدر روی طراحی سایت تاکید می‌کنیم. یا چرا از تبلیغات گوگل استفاده نکنیم و روی سئو وقت بگذاریم؟ درست است که شبکه‌های اجتماعی بازدید بالایی دارند و در حال حاضر خیلی از افراد خرید خود را از این طریق انجام می‌دهند. همچنین تبلیغات گوگل کاربرد خوبی دارد و خیلی وقت‌ها نتیجه می‌دهد، اما به دلایل زیر بهتر است طراحی سایت و بهبود سئوی سایت جدی گرفته شود:

برای آشنایی بیشتر با مزایای طراحی سایت، مقاله کدام برنده است؟ طراحی وبسایت یا شبکه های اجتماعی را بخوانید.

 

نکات کلیدی

 

منبع

backlinko | optimizely

جمع بندی:

در این مقاله در مورد اهمیت طراحی وب سایت و خرید سئو صحبت کردیم. معیارهای انتخاب تیم طراح و سئوکار را هم مطرح کردیم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. عظیم مدیا با چندین سال سابقه در زمینه طراحی سایت، سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره اینجا کلیک کنید. حتما سوالات یا نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

خدمات عظیم مدیا شامل همه انجام مراحل لازم برای سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است. تیم حرفه‌ای عظیم مدیا با برترین برندها همکاری داشته است و با کمک کارشناسان باتجربه و پرانرژی، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

عظیم مدیا تنها از تکنیک‌های سئو کلاه سفید برای ارائه خدمات سئو و طراحی سایت استفاده می‌کند.

سئو (SEO) یا بهینه سازی موتورهای جستجو، دانش یا علمی است که باعث می‌شود صفحات در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالاتری به دست آورند. به ترافیکی که از طریق SEO وارد سایت شما می‌شود، "ترافیک جستجوی ارگانیک" گفته می‌شود و با ترافیکی که از طریق جستجوی پولی ایجاد می‌شود، تفاوت دارد.

1. لیستی از کلمات کلیدی تهیه کنید 2. نتایج موجود در صفحه اول گوگل را تجزیه و تحلیل کنید 3. محتوایی باکیفیت بهتر و کمی متفاوت تولید کنید 4. محتوا را به گونه‌ای بنویسید که مخاطب را درگیر کند 5. در همه صفحات و برای همه کیووردها بهینه سازی SEO انجام دهید 6. محتوا را برای جستجوی هدف بهینه کنید 7. محتوای خود را با تصاویر جذاب، ویدئو و پادکست جذاب‌تر کنید 8. لینک‌سازی داخلی ایجاد کنید 9. هر از چند گاهی محتوای خود را بهبود ببخشید و آپدیت کنید 10. روی لینک‌سازی خارجی کار کنید 11. صفحات را برای موبایل بهینه کنید

1. فروش بیشتر 2. گسترش کسب و کار 3. آگاهی از برند 4. بازگشت سرمایه 5. گسترش منطقه فروش 6. اعتماد سریع‌تر و بیشتر کاربران

برچسب ها:

نسرین نجفی پور

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

نظرات

سیم کارت اعتباری همراه اول
2 سال پیش
خیلی خوب بود و موفق باشید و خسته نباشید
پاسخ دهی
فروش سیم کارت ایرانسل
2 سال پیش
نکات بسیار عالی و خوبی داشت و موفق باشید و خسته نباشید
پاسخ دهی